Bukefalos 28 år!

Stockholmsbukare

Sv: Stockholmsbukare

Verkar ju vara fint väder på fredag. Kanske kan ses i Rålis med en fikakorg på eftermiddagen? Runt 15?
 
Sv: Stockholmsbukare

Vi har ju ett framme på förslag, fredag runt kl. 15.

Man kan ju alltid lägga upp nya datum här sen vartefter som man kan träffas igen när fler kan om man vill.
 
Sv: Stockholmsbukare

Mitt förslag: Tidigarelägg det några timmar så drar folk när de måste gå, de som vill hänger kvar och folk droppar in typ när de slutar jobb och så? :) Tänkte att fredag eftermiddag är det vanligt att man har planer redan? :)
 
Sv: Stockholmsbukare

Kl 15 är väl annars ungefär när folk slutar jobba men vi får väl se, finns det önskemål om att tidigarelägga kan jag tänka mig att vara på plats tidigast 12.
 
Sv: Stockholmsbukare

Ah, ok. Jag är på om det kör igång tidigare, annars har jag svårt, men det kommer fler träffar isf. :)
 
Sv: Stockholmsbukare

Jag kan från 12:30-13, men det passar de flesta bättre med 15 kommer det ju fler tillfällen. :) Jag måste åka vid 15-tiden, därför kan inte jag då tyvärr.
 
Sv: Stockholmsbukare

Kl.
Jag är också hemma och är mamma ledig :)
Bor i västerhaninge så just nu vågar jag inte åka så långt med min lilla fis som inte tar napp :meh: Men jag hänger gärna på om någon/några månader.

Synd att ni bor norr om stan!
 
Sv: Stockholmsbukare

Jag bor i närheten. Köra en träff för oss som bor söör om stan kanske? Promenad i Haningetrakten kanske, vi borde väl vara några stycken som bor i krokarna? :)
 
Sv: Stockholmsbukare

Jag är på en träff i västerhaninge också! (Om nu min trasiga pendel kommer fram nångång så jag inte är fast i ingenmansland för alltid :p)
 
Sv: Stockholmsbukare

Ser ut som om det bara är du och jag om inte Jenka kommer ? Kör vi ändå eller ska vi ta ett annat datum?
 
Sv: Stockholmsbukare

Jag bor också på södra sidan i området o är gärna på buketräff här ute. Dock hinner jag inte alls åka in till stan/norr om stan.
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 865
Senast: Whoever
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 377
Senast: lilstar
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 853
Senast: Nixehen
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 440

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp