Stora tvspelstråden

Mirre

Trådstartare
Fler än jag som är tv spelsnörd?
:D

Vad spelar ni?
New Supermario bros, Mario Galaxy (1an än så länge) Kingdom Hearts (1an), Mario cart, Zelda (Twilight princess för närvarande) Mario all stars

Någon favorit?
Kingdom Hearts är storfavorit :D


Vilka konsoller har ni?
Wii
Nintendo 64
Game cube
PS1
Super Nintendo
 
Sv: Stora tvspelstråden

Jag spelade väldigt mycket innan jag fick barn och flyttade hem hästarna. :p nu prioriterar jag andra intressen.

Har spelat alla final fantasy spel, de flesta Mario, alla Zelda (utom de till ds), halo, ssx osv. Mariokart har varit en stor favvo hemma under sommarlov med syskonen och gäster.

Har nog det mesta;
Nes
Snes
Nintendo 64
Game cube
Wii
Ps2
Ps3
Xbox
Xbox 360

:)
 
Sv: Stora tvspelstråden

Jag spelar, nu Ps3. Haft andra konsoller samt PC och spelat sen jag var barn.

Spelar ganska mycket, blir mellan 2-5 tim per dag.

FPS-spel är favorigenren.
 
Sv: Stora tvspelstråden

Här är en till! :bump:
Jag spelar mest PC-spel, har ett PSTwo också, men till det har jag bara två spel, Final Fantasy X och XII.

Hoppas jag kan köpa en Ps3:a snart så jag kan spela FFXIII.

Rpg är favorit genre, det blir dock en del strategi, pussel och peka-klicka spel också.
Spelet jag spelar mest nu är Dragon Age II, om man gillar rpg rekommenderar jag det varmt, plus alla andra rollspel Bioware har gjort. :D
Gillar att karaktärerna som följer med en är fulla av egna åsikter och så gillar jag att man kan flirta med dem också.

Har:
Psone(dock trasig, ljud men ingen bild. Det är urtråkigt då jag har ca15 bra spel som jag längtar efter att spela.)
PsTwo

Kram, Maya
 
Sv: Stora tvspelstråden

Men gud så spelsugen jag blev nu :D Ääälskar äventyrsspel ;)

Jag har inte spelat på jättelänge så jag har bara en gammal X-box men är den något att ha "nu för tiden"? Kan man få tag i nå roliga spel till den alls eller är det begagnat som gäller?
Kanske ska satsa på nån ny konsol i stället.
 
Sv: Stora tvspelstråden

Men visst kan du spela PSone spel på PS2 konsollen?

KL:
Favoriten som spelas just nu är Assasins Creed och Assasins Creed 2, helt fantastiska spel som är svåra att slita sig från. :love:

Tidigare var det Crash Bandicoot i alla de former, Ratchet and Clank 1, 2 och 3. Urroliga, utmanande och ibland helt vansinnigt frustrerande. :bump:

Har:

PS (chippat)
PSone
PS2
Xbox 360
 
Sv: Stora tvspelstråden

Ja, PsTwo är bakåtkompatibel, men jag glömde nämna att mina Psone-spel är USA-import.

Konsolen har jag lånat på obestämd tid av en kompis, han har sagt i fler års tid att han säger till när han vill ha tillbax den, så jag vill inte chippa den.

Någon dag får jag väl göra slag i saken och köpa mig en egen chippad PsTwo, så jag kan spela mina älskade spel. :)

Kram, Maya
 
Sv: Stora tvspelstråden

Jag med! :bump:
Jag tycker upplägget verkar väldigt intressant.

Annars spelar jag mest Dragon Age II, är inne på min andra spelgenomgång.

Kram, Maya
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp