storlekar på sele

L

Linnzan

finns det någon siffra som talar om vilken storlek det är på selen???
Jag har en sele som min ponny vuxit ur och vet inte vad det är för storlek på den.
Men när jag tittade på den i dag hittade jag en nolla inprentat i lädret.
 
Sv: storlekar på sele

på mina står det shettis m.shettis och m m shettis... annars mäter du sele och om du ska sälja den så lägger du ut måtten på den. Alt. ringer till en firma som har selar som kan jämföra måtten och på så vis kanske du kommer på vad det är för storlek på selen...
 
Sv: storlekar på sele

ja visst !!! så kan man ju göra :laugh: tänkte om någon kanske visste nått om siffran bara :laugh:
 

Liknande trådar

Utrustning Vet någon hur hööks fairfield sele är i storlek ska ha den till en shettis men undrar lite om shetland blir tillräckligt stor och hur...
Svar
9
· Visningar
667
Senast: LadySara
·
Hundträning Hej. Jag har en mittelspitz hane på 2år. Har ett problem att han är så misstänksam emot mig och nu har han börjat totalvägra att klippa...
Svar
15
· Visningar
552
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
1 170
Senast: iNHALE
·
BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 368
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Guldfasanerna
  • Rintränings- och utställningstråd

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp