Bukefalos 28 år!

Sträckt muskel i nacken och mera visum-jobb

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaha, det första man gjorde i morse medan man avnjöt morgonkaffet på terassen var ju såklart att sträcka en muskel i nacken, typiskt. Haft mer eller mindre ont hela dagen. Men men!

Det har gått lite trögt med visum-jobbet idag fast ändå fått mycket gjort. Köpte flera plast- och pappersmappar så jag kan hålla ordning på allt, mer färg till skrivaren samt ett till paket papper. Det går åt massor!

Jag har skickat ut frågan på FB idag till min familj att jag behöver deras alla Namn och födelsedatum samt deras barns uppgifter med.

Jag har dessutom listat alla mina adresser jag bott på senaste TIO ÅREN!! :eek:
Jag har listat alla (nej det har jag inte, inte alla) jobb jag har arbetat på de senaste TIO ÅREN!! O_o
Sedan har jag listat alla länder jag har besökt och när och varför jag besökte dem!! Alla, de senaste TIO ÅREN! :arghh:

Det är ju inte omöjliga saker liksom.. Men det tar tid. Och är tråkigt! Men i morgon blir det nog en paus för min pv är ledig! Vet inte vad vi ska hitta på dock. Jag lär väl vara uppe som vanligt vid 7 och jag har nog tur om jag ser honom innan kl 10.30 :p

Vi ska dammsuga poolen i morgon, det är det enda vi har sagt! Japp, du hörde rätt. Dammsuga en swimmingpool O_o
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp