Bukefalos 28 år!

Freazer

Trådstartare
Är der någon mer som upplever att era kastrerade katter blir stressad av att det springer runt okastrerade katter på deras revir?
Min förra katt som flyttade hem till mina föräldrar har varit kastrerad i många år men vi upplever honom lite stressad nu när det kommit många nya katter i deras villaområde. Katten vill vara ute i princip hela tiden (det brukar han inte vilja för det är en liten bekväm kisse) och man ser att han blir utmattad av att vakta. Det är en tuff katt som inte backar av en fight så jag misstänker att han får bråka lite grann med de andra katterna. Låter man bli att släppa ut honom springer han runt en stund mellan dörrarna innan han somnar. Känns inte bra det heller och vill inte att han ska känna sig otrygg när han släpps ut för att andra katter varit där och strykt sig osv. Har alltid älskat blötmat men äter knappt det. Känns inte om han mår så bra av detta, vad kan man göra? Har föreslagit till de som låter sina okastrerade katter att fixa dem men de skiter totalt i det...
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 274
Senast: MissFideli
·
Hästhantering Jag har två grundfunderingar som ju är typ hur breda som helst och som slingrat sig fram i min hjärna i flera år nu: Hur möjliggör du...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 585
Senast: Habina
·
  • Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 123
Senast: Habina
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 317
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Hotellrum eller stuga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp