Surefeeder

Wille

Trådstartare
Tonis surefeeder krånglar. Jag har varit i kontakt med butiken som sålde den och fick igång den. Men nu funkar den inte igen och det är en gul lampa som blinkar på den. Misstänker att den betyder att batterierna är slut, vilket borde vara orimligt då de som sitter i bara använts i cirka en vecka eller möjligen max två veckor.

Ja, jag ska ringa butiken igen men har ännu inte orkat ta tag i det. Vad är er diagnos?
 
Du har förmodligen kommit åt knappen för att sätta den i träningsläge. Tryck på knappen igen tills det slutar blinka gult.

Det är knappen som har en katt med doktorshatt som symbol. Har för mig att det är den knappen som är närmast mitten av maskinen.
 
Screenshot_20240125_233725_Dropbox.jpg


Manualen finns att hämta på deras hemsida, om du behöver kolla upp något:
https://www.surepetcare.com/en-eu/pdf?country=212
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 224
Senast: manda
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
397
Senast: Sirap
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 463
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 517
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp