Svart träns med brun fodring

Har inte ens tänkt på att man kan lämna in och byta fodring, det skulle också kunna vara ett alternativ! Ska åka och fråga ngnstans! Min mor sa igår att det är väl bara att köpa en svart/vit nosgrimma och färga det vita? men då tänkte jag att det kanske inte blir bra, tex spricker eller om det påverkas av svett/väta och kan färga? Alternativet finns ju att köpa en brun nosgrimma och färga delar svart också, men funderar på det också om det kan spricka/färga.

Ska kolla upp om att byta fodring och annars kan det nog kanske få bli en OS nosgrimma annars. Vill ju ha den länge så kanske lika bra att satsa på kvalité.
 
Har idag åkt runt med nosgrimman till skomakare och sadelmakeri och ingen kunde hjälpa mig.
Köpte en likadan nosgrimma men i brunt denna gång som en tillfällig lösning, kanske testar att måla lite svart på den, sedan kommer jag spara ihop till OS istället!
 
Har idag åkt runt med nosgrimman till skomakare och sadelmakeri och ingen kunde hjälpa mig.
Köpte en likadan nosgrimma men i brunt denna gång som en tillfällig lösning, kanske testar att måla lite svart på den, sedan kommer jag spara ihop till OS istället!

Min som oftast hamnar mellan cob och full har 2 i OS.
Mäter du hästens huvud el nosgrimma bör ÅF kunna guida dig rätt.

Ska du färga ngt svart är narvsvärta det som ev kan sitta.
Finns säkert tex hos tärnsjö.
 

Liknande trådar

Utrustning Fick med ett träns från Antares till nya ponnyn. Skulle vilja köpa en ny nosgrimma men kan inte hitta någonstans vilken storlek tränset...
Svar
0
· Visningar
198
Utrustning Hej, fick syn på en nosgrimma med vit fodring för ett riktigt fynd pris så jag blev bara tvungen att ta chansen. Problemet jag har nu är...
Svar
1
· Visningar
547
Senast: iNHALE
·
Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 188
Utrustning Nu har jag för 3e gången på lite över 3 år blivit lurad på ett rundsytt brunt träns från 3 olika svenska nätaffärer... 👿🤬😡 Så finns det...
Svar
13
· Visningar
1 078
Senast: palle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp