Sveriges Mästerkock - Ulvlek

Men då. Typiskt att jag inte kunde delta under kvällen. Kände ju verkligen att jag röstade på rätt. :p

Jaja. Oavgjort är ju bra det med
Grattis till alla :D
 
Tack @Paddington för ett roligt tema, tyvärr blev det ingen rolig lek för mig. Uppenbarligen fungerar det inte att leka med de tider jag har, då ingen verkar läsa det jag skriver och därmed ondförklara mig för att jag inte teoriar. Så jag fortsätter på min lekpaus. :)
 
Men @paow att jag och andra lya-kompisar röstade på dig är ju bara för att vi var onda. :) Det ska inte så mycket till för att vilja/försöka ondförklara någon god då menar jag.

Fast jag fattar, det är stressande när andra är superaktiva både före och kring DL och man själv inte kan vara det. Å andra sidan borde det ju kompenseras lite av att lyan tjänar mer på att ha koll i slutet på röstningen och gemensamt kunna påverka lite mer då.

Dvs det borde vara lite godvibbar att genomgående rösta tidigt också? Men ska det hakas på och tolka något intelligent eller suspekt inlägg innan någon annan gör det så gäller det förstås att vara på direkt.

Mys-Ernst tycker i a f att du har en skön karaktär och att det tillför mycket! (även om han ännu är trogen Ulla, så inte lönt med något försök på det sättet)
 
Tack @Paddington för ett roligt tema, tyvärr blev det ingen rolig lek för mig. Uppenbarligen fungerar det inte att leka med de tider jag har, då ingen verkar läsa det jag skriver och därmed ondförklara mig för att jag inte teoriar. Så jag fortsätter på min lekpaus. :)
Fast det tycker jag inte? Visst hade det underlättat när jag vaklade igår om du hade kunnat vara inne och diskutera, men samtidigt hade ju du ulvarna emot dig så det var ju som svårt redan där. Jag förstår om du tycker att det blir stressigt och inte vill leka av den anledningen men tycker absolut inte att du ska sluta leka. Vet inte om alla vet att du inte har möjlighet att vara online på kvällen, kanske går att skriva det tydligare innan. :)
Hursom jag tyckte att det var jättekul att du var med!
 
Tack @Paddington för ett roligt tema, tyvärr blev det ingen rolig lek för mig. Uppenbarligen fungerar det inte att leka med de tider jag har, då ingen verkar läsa det jag skriver och därmed ondförklara mig för att jag inte teoriar. Så jag fortsätter på min lekpaus. :)

Du kan väl fråga @Habina om inte hon kan leka?

Kinesiska Muren läste i smyg efter den tråkiga händelsen natt 2 och var då synnerligen övertygad om Paows godhet - det kom mycket klokheter ur henne mest hela tiden som hon inte raggade på herrtimmer
 
Tack @Paddington för ett roligt tema, tyvärr blev det ingen rolig lek för mig. Uppenbarligen fungerar det inte att leka med de tider jag har, då ingen verkar läsa det jag skriver och därmed ondförklara mig för att jag inte teoriar. Så jag fortsätter på min lekpaus. :)
Jag uppfattade att du var god :up:
Och teoriade för dig och Bsf så länge jag kunde vara med igår.
Tycker hur du går in ikaraktären är underbart och som jag skrattat åt det du skrivit för det är så roligt!!! :heart
Jag var också indisponibel efter 20.30 igår.
Annars hade jag föreslagit till Donald Trump och bollen__ att se till att det blev lika röster mellan er tre det handlade om så hade LL fått lotta :angel:
Jag kände mig faktiskt övertygad om att zazzi var ond. Liksom hallå inte en röst på sig när de andra tre osäkra korten röstat. = hon måste vara ulv ju.
Klasklart!:D

Tack alla kända och okända lekdeltagare för en kul lek :)

Extra tack till @Mys-Ernst för kul inlägg (trots att du önskade dig sprängd F***ing Duck :meh::p)
Och till Mandelman , Kimesiska Muren och Donald Trump med för dito. Tycker det är skitkul när det blir extra skrivet pga en nicknamn och när det gås in i karaktären så
Underbart !!:up:

Och tack till LL för roligt tema och härliga uppdateringar
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Det här med klädsel
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp