Bukefalos 28 år!

Sverigetäcken

A

Axelle

Behöver ett nytt vintertäcke till nästa vinter, och tänkte ligga ute i god tid så att jag kan finansiera det hela utan att ruinera mig själv när själva betalningsögonblicket väl kommer! :D Så, jag har funderat på om jag kan få tag på ett bra vintertäcke av märket som rubriken anger. Har ett stalltäcke av det märket som jag är jättenöjd med och skulle vilja kika runt bland deras andra täcken. Så själva fråga är var man kan köpa dessa...? Gärna på internet, då jag bor en aning ocentralt... :D
 
Jag inskaffade nya "vinterjackor" till mina i höstas, det blev Svea Svergietäcket som föll mig i smaken till slut. Och jisses vilka bra köp jag gjorde, de ligger helt suveränt på mina hästar, har tre st av olika modeller, en lång och lätt modell, en kort kompakt häst med mkt massa samt en ännu kortare häst med mkt resning, ligger kalasbra på allihopa, och slitstarka nåt så djävulskt! 2 av hästarna är hingstar och de går allihopa tillsammans i en hage så det blir massa bus och spring med hingstarna, de tuggar, gnager och grejar med täckena med det finns inte ett märke i dem, de är helt suveräna! Att de sen är vattentäta och andas gör inte saken sämre. Tycker helt klart att du ska handla, inget snack om saken alltså. :bump:
 
Jag och pållen :love: deras regntäcke, det med lite hals på.
Hur kanon som helst!
Ska oxå köpa ett likadant fast vintervarianten till nästa vinter. Hoppas på att dom kanske kan ha någon rea framöver :)
 

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 676
Senast: Ajda
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
5 658
Senast: LaMagia
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 491
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Då känns det som att det börjar bli dags att fundera på lite täcken inför hösten och vintern. Det är min första hund och jag känner mig...
2
Svar
28
· Visningar
5 483
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Fästingmedel på innekatt
  • Magsjuk hund
  • Kastrera ja eller nej

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp