Bukefalos 28 år!

TeamLundVer

Trådstartare
Jag håller på att bli tokig! Varje natt vaknar jag av att mitt linne, lakan, kuddar och täcke är genomblött. Tar jag med handen på mig själv då så plaskar det. Så himla vidrigt :yuck: samtidigt är jag inte varm utan nästan lite frusen. :confused:

Detta har hållt på nu sedan jag fick min son för fem månader sedan. Inte nog med att jag inte verkar kunna gå ner de 40(!) kilo jag gick upp under graviditeten (utan att äta..) ska jag nu behöva sanera sängen varje dag också?

Snälla är det ngn som har lite tips till mig? Jag orkar inte mer. :(
 
Så hade jag det efter mitt kejsarsnitt också. Har hört fler som rapporterat samma sak.
Hormonerna är i olag. Det går över.

bädda med frottéhanddukar.
 
Så hade jag det efter mitt kejsarsnitt också. Har hört fler som rapporterat samma sak.
Hormonerna är i olag. Det går över.

bädda med frottéhanddukar.

Visst kan det gå över, men mår man dåligt över en sån sak är det enligt mig självklart att man ska söka hjälp? Det finns både helt normala orsaker, samt störningar som kan ligga bakom.

Jag vet inte hur många läkare som sa att det är normalt med riklig mens, det är inte så mycket blod som jag tror.

Efter nästan femton års lidande fick jag hjälp. Superenkelt.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Sitter ute på trappan efter att blivit kokt i sovrummet, sol ligger på andra våningen under plåttak. Sovit i två timmar när jag vaknade...
Svar
5
· Visningar
760
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Sitter ute på trappan efter att blivit kokt i sovrummet, sol ligger på andra våningen under plåttak. Sovit i två timmar när jag vaknade...
Svar
8
· Visningar
685
Senast: Inglorion
·
Hästvård Snälla kloka bukare, hjälp en novis! Min förra häst stod i kallstall utan vatten och var gammal - därför helklippt och täckad upp...
Svar
4
· Visningar
1 168
Senast: aprilia
·
Övr. Barn Mycket har hänt på bara en månad. Fast Saga är inte en månad ännu, det är 5 (jaja, 6) dagar kvar. Jag har kämpat som bara den med...
Svar
1
· Visningar
639
Senast: vindvissla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp