Bukefalos 28 år!

Svullna lymfkörtlar

lilium

Trådstartare
Hej
Jag har en hund av dvärgras som snart är 7 år. Idag upptäckte jag att han har två svullna knölar på sidorna av halsen som jag aldrig känt förut. Han är inte allmänpåverkad alls utan pigg och glad och helt som vanligt. Vad kan det vara? Självklart ska jag ringa veterinär på måndag. Jag är livrädd att det är Cancer men kan det vara något annat som är godartat? Jag har aldrig känns såhär stora lymfkörtlar. Hundarna har ju råkat ut för diverse åkommor genom åren men det här har jag aldrig märkt tidigare.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Förra året gick jag till vårdcentralen för att jag tyckte att jag hade lite förstorade lymfkörtlar runt halsen. Men speciellt en...
Svar
3
· Visningar
470
Hästvård Nu när jag tog in hblstoet för att borsta så upptäcker jag att hon har knölar över hela kroppen. Ser även ut som ödem under magen. Hon...
2
Svar
22
· Visningar
2 282
Senast: Cattis_E
·
Hundhälsa Våran valp på 16 veckor märkte vi i förra veckan att han hade som en knöl under hakan till höger, fick tid hos veterinär där dom sa de...
Svar
0
· Visningar
975
Senast: A12345N
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 392

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • GVFÖ 2024
  • Pumpa en skottkärra??
  • Uterätt för kor

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp