Bukefalos 28 år!

Synpunkter på nya radannonssystemet

Sv: Synpunkter på nya radannonssystemet

Bra, jag hoppas fler hittar saknade mail där och talar om för mailprogrammet att det inte är skräppost.
 
Sv: Synpunkter på nya radannonssystemet

Du kanske kan skriva nåt om det på sidan som man får upp där det står att mailet skickats?
 
Sv: Synpunkter på nya radannonssystemet

Trodde att jag hade gjort det, men det visade sig att jag bara hade gjort det för annonser utan användarkonto. Nu finns informationen även när man skapar ett användarkonto. Tack för hjälpen!
 
Sv: Synpunkter på nya radannonssystemet

Lägg till storlekskategorier på ponnyerna.
Blir lättare att hitta den storlek man söker. ser många annonser hetl utan storleksangivelse. Det är jo ofta ganska avgörnade när man ska ha just ponny.
 
Sv: Synpunkter på nya radannonssystemet

Det kan ha väldigt stor betydelse om det ex.vis är en stor eller liten D-ponny. Därför kan man numera ange exakt höjd i cm och även söka på vilket intervall man vill.
Om sedan vissa inte anger höjd på ponnyn är trist och drabbar förhoppningsvis i första hand dem själva.

Är det fler som tycker att ex.vis priser, mankhöjder, åldrar skulle väljas inom av mig förvalda spann?
Jag såg det lite som ett plus med det nya systemet att jag kunde gå i från detta?
 
Sv: Synpunkter på nya radannonssystemet

Det är väl främst de som letar bland annonserna som drabbas av bristen på ponny-kategori? De som söker en ponny mellan 135 och 145 torde vara få, för att inte tala om 125 - 135... (det är ju åldersgräns för tävlande mellan B och C)

Nej - kategoribokstav behövs, det förenklar betydligt. Men det gör inget om man kan söka på mer än en kategori, för dem som är intresserade av det.
 
Sv: Synpunkter på nya radannonssystemet

Jag vet inte om jag förstår riktigt.
Det jag syftade på när det gäller sökningar på mankhöjd var snarare 145-149 cm, inte över flera kategorier även om det säkert kan vara intressant för en del.

Jag kan tänka mig att lägga in fasta spann, enkelt när det gäller ponnyer då det bara är att följa kategoriindelningen, betydligt svårare var man skall dra gränserna för stora hästar.

Att ha både ponnykategorier och mankhöjder känns aningen onödigt, då jag anser att det handlar om samma sak.
Men säg gärna emot jag kan ha fel uppfattning här.
 
Sv: Synpunkter på nya radannonssystemet

Är det fler som tycker att ex.vis priser, mankhöjder, åldrar skulle väljas inom av mig förvalda spann?
Jag såg det lite som ett plus med det nya systemet att jag kunde gå i från detta?

JA ! Jag tycker att det ffa är bra att se priser/spann på priser. Inte minst eftersom man inte kan fråga vad en häst *borde* kosta i ngt av forumen. Så om man ska sälja/köpa så är det bra att kunna få en liten fingervisning om vad hästar av ungefär samma kaliber är annonserade för
 
Sv: Synpunkter på nya radannonssystemet

Är det fler som tycker att ex.vis priser, mankhöjder, åldrar skulle väljas inom av mig förvalda spann?
Jag såg det lite som ett plus med det nya systemet att jag kunde gå i från detta?

Ja jag vill fortfarande kunna välja ett prisspann alternativt själv sätta ett prisspann och inte ett specifikt fast pris!
 
Sv: Synpunkter på nya radannonssystemet

Nu kom jag på vad jag störde mig på! Rubriker helt i caps, går det att fixa så det inte går att skriva?
 
Sv: Synpunkter på nya radannonssystemet

Gissar att du också stört dig på annonserna med änglarna som postades nyligen? :D
 
Sv: Synpunkter på nya radannonssystemet

Kanske:angel: Störde mig på dem redan första omgången.... Men blir så skrikigt med de stora bokstäverna.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
3 102
Senast: Yeah but
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 621
Senast: Nahar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Den här sidan har nu hunnit bli 23 år, den startades 14/5 1996, redan förra året skrev jag att det kanske var dags att sluta räkna. Men...
Svar
5
· Visningar
4 759
Senast: IngelaH
·
Kropp & Själ Jag har hela mitt liv lidit av olika psykiska sjukdomar och min autism. Jag upplever att det i många sammanhang fortfarande år 2020 är...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 653
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Semestertips
  • Betyg idrott högstadiet
  • Växtnäring

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Dra hästsläp med Tesla Y
  • Föl 2020
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp