Bukefalos 28 år!

\systemroot\system32\config\security

Gnist

Trådstartare
Sonens dator funkar inte bra och systemåterställning går inte att göra, då det ommer upp att det fattas någon fil/ någon fil är trasig i \systemroot\system32\config\security

Tips eller ideér på hur man reparerar detta? någon :confused:
 
Senast ändrad:
Sv: \systemroot\system32\config\security

En ominstallation kanske är på sin plats. Men om du kollar exakt vad filen heter så kan du söka via Microsofts sida om problemet.
 
Sv: \systemroot\system32\config\security

Jag har kollat allt om det och antingen är disken skadad eller så är det några filer som är skadade. Ska få hem en del skivor från datortillverkaren (programmet var redan instalerat vid köp = inga skivor medföljde) som förhoppningsvis ska hjälpa.

Gör de inte det, så är disken skadad och måste bytas ut.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Är det någon som har bra tips på en slimmad app för anodroid för att göra anteckningar över tid? Jag har börjat väga mig lite mer...
Svar
6
· Visningar
439
Senast: Exile
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
Svar
11
· Visningar
1 934
Senast: Pilot
·
Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
542
Övr. Barn Jag skulle behöva lite tips på julklapp. Det är till min systers son som är 8 år. Han säger att han vill ha "en sån låda med experiment...
Svar
5
· Visningar
652
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp