Bukefalos 28 år!

T-lock fasteners

S

sanwan

Såndär små gummipluppar för täckgjordarna som finns bla. på Hööks... Funkar de? Mitt regntäcke är suveränt i övrigt men gjordarna går lätt upp...
 
Jag har såna, men gjordarna sitter knappt bättre för det.
 
Vanliga gummisnoddar har jag testat, men de går ju bara av hela tiden :crazy:
 
Jag har varit ute efter sådana i en evighet nu känns det som :p
En tjej i stallet köpte ett täcke där det redan satt sådanadär pluppar på gjordarna, och det fungerade kanon :)
Jag har kollat i alla affärer härikring utan att hitta några. Tycker att det borde säljas i andra affärer än Hööks då de finns redan fastsatta på vissa andra märken av täcken...
Men icke.
Innan jag såg att sådana fanns har jag satt massor med små gummisnoddar och mantejp på hyskorna för att de inte ska åka upp hela tiden. Fungerade, men det blev också svårt att få upp och på dom när man skulle täcka av och på... :smirk:
När jag beställde från Hööks sist så glömde jag dessutom det jag först gick in att beställa dvs. de dära plupparna... :crazy:

Jaja jag får väl vänta tills Hööks kommer till stan.
 
Sv: T-lock fasteners

har sådana på alla mina täcken! Har aldrig sett att en gjort hängt lös på henne.
Så jag tycker de fungerar bra!
Fast det är bara på två täcken som jag har satt dit dem själv! men märker ingen skillnad.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
328
Senast: Myrten
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 613
Senast: Fiorano
·
Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 229
Senast: super
·
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
3 799
Senast: anna_panna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp