Bukefalos 28 år!

Ta bort tråd utan anledning?

A

Akirlu

Tar moderatorer bort trådar utan anledning?, eller måste det finns en anledning att ta bort den? jag har bett, både gunnar och moderatoren för GNÄGG att ta bort min tråd men, har inte fått något svar eller sätt att tråden förvunnit :smirk: finns ingen speciell anledning, utan vill bara inte visa den längre.
 
Sv: Ta bort tråd utan anledning?

Vi tar i princip bara bort trådar som på något sätt bryter mot reglerna. Att trådskaparen själv ångrar sig är i regel ingen anledning att ta bort tråden.

mandalaki/moderator
 
Sv: Ta bort tråd utan anledning?

så..jag kan inte räkna med att få min tråd borttagen?
 
Sv: Ta bort tråd utan anledning?

Du kan PM:a mysko som är moderator på Gnägg och förklara varför du vill ha den borttagen. Då bedömer hon om den ska tas bort eller inte.

Om det är din bildtråd du menar så tror jag inte att du ska hoppas för mycket. Lägger man ut ridbilder får man alltid räkna med kommentarerna kanske inte blir riktigt vad man ville.
 
Sv: Ta bort tråd utan anledning?

Ja, det gäller min bildtråd :smirk: , men det har inget med komentarer jag fått. Tack endå för hjälpen
 
Sv: Ta bort tråd utan anledning?

Varför togs "Se hit Antirasister" (kommer inte ihåg exakt) bort från ÄU?
 
Sv: Ta bort tråd utan anledning?

Tråden togs förmodligen bort för att den spårade ur och för att MS_ länkade till en rasistisk nättidning.
 

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
1 346
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 461
Senast: Gunnar
·
Relationer Om ni ser att någon har ett hårstrå (eller en fiber eller nåt) på sin mat, vad gör ni då? Om någon har en krage som är knögglig - vad...
Svar
9
· Visningar
849
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel
Dagbok Lägenheten är helt kaos. Så till helgen ska jag röja lite vilket jag måste för jag ska få hit en diskmaskin som jag insåg jag nog måste...
Svar
11
· Visningar
1 604
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kastrera ja eller nej
  • Hur valde ni uppfödare?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp