Bukefalos 28 år!

Tävla utan käkrem?

Loretta713

Trådstartare
Hej! Jag ska snart börja tävla min d-ponny och just nu har jag ett träns från ps of sweden utan käkrem. Får man tävla med det?
 
Står inget om käkrem i hoppning så då är det tillåtet utan (i dressyr står det klart och tydligt att käkrem ska finnas)
Men det är bara vissa nosgrimmor som är tillåtet på ponny. Finns bild på sida 107 så du får kolla i TR om du har rätt utrustning
 
Står inget om käkrem i hoppning så då är det tillåtet utan (i dressyr står det klart och tydligt att käkrem ska finnas)
Men det är bara vissa nosgrimmor som är tillåtet på ponny. Finns bild på sida 107 så du får kolla i TR om du har rätt utrustning
Tack!
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är ny här och detta är mitt första ”inlägg”. Jag undrar om Hunter träns fortfarande säljs? Såna med platta nosgrimmor! Jag...
Svar
9
· Visningar
490
Senast: Kristall10
·
Utrustning Mitt dilemma: Hööks träns Lingus är tillåtet att tävla WE på och jag gillar modellen men inte kvaliteten på lädret. Jag "gjorde" därför...
Svar
4
· Visningar
749
Senast: Emiro
·
Hästvård Hej, har ett litet bekymmer som jag försökt att lösa. Min d-ponny trycker rumpan mot bakbommen när man kör transport så hon får sår...
Svar
9
· Visningar
497
Senast: misswilma
·
Utrustning Hej! Är lite sugen på ett fautras-släp så undrar om någon har erfarenheter av dem och är nöjda? Vilken modell isåfall och tycker ni att...
Svar
18
· Visningar
808

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp