Bukefalos 28 år!

Tävlingar i Stockholms/Södermanlands området?

Springsteen

Trådstartare
Blev helt plötsligt sugen på att åka och titta på lite tävlingar, gren spelar väl inte någon större roll men det får gärna vara lite högre nivå på klasserna. Någon som har tips på trevliga tävlingar att besöka under augusti-september? :)
 
Djursholms RK har tävlingar på nationell/elitnivå i dressyr 19-21/9.
Brukar kosta lite att gå in på lördag och söndag, men brukar vara clinic med känd ryttare/tränare som pausunderhållning.
Proposition finns här, men annars har det inte kommit ut så mycket information än.
 
Vallentuna har tävlingar i helgen i dressyr. Från LB och uppåt, till nationell nivå. Jag ska starta MsvC:1 på sön och då ska det vara en Kur (tyskt y verkar saknas i min telefon) med ett litet startfält och en Intermediaire I också tex...
 
Djursholms Elittävlingar är verkligen jättetrevliga! Fint ridhus och läktare, fin miljö, bra café samt lite utställare så man kan shoppa om man vill. :D
 
Djursholms RK har tävlingar på nationell/elitnivå i dressyr 19-21/9.
Brukar kosta lite att gå in på lördag och söndag, men brukar vara clinic med känd ryttare/tränare som pausunderhållning.
Proposition finns här, men annars har det inte kommit ut så mycket information än.

Nu har det kommit ut information om Elitdressyren nästa helg. Ingen clinic iår, men istället gratis entré hela helgen, och en del intressanta utställare som jag inte har hört talas om tidigare.
Har inte kommit upp några startlistor än, men det är en del roliga ekipage anmälda i TDB iaf.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 101
Senast: Farao
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
845
Senast: Trassel12
·
Fritid Jag ska ha en längre semester i jan/feb och är sugen på att göra något annat än det jag brukar (åka skidor). Tankarna på vad jag ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 098
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 817

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Annonsera mera VII
  • Bett-dilemma

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp