Bukefalos 28 år!

Tävlingsboken!!!

malumbub

Trådstartare
Man måste ju ha en sån om man ska tävla... :D

Kan man maila nån med adress o sånt så att man slipper gå in på posten och betala med inbet.kort? Vore skönt att slippa extra avgift bara för att hästen har ett långt namn! (Får inte plats med allt i textrutan på internet...) :crazy:

Nån som vet? :confused:
 
Det är ju genom Eva Borg du beställer tävlingsboken. Har hennes nummer om du vill ringa och höra hur du ska göra?Säg till isf, så skickar jag pm.
 
Måste man ha en tävlingbok även om man bara ska prova en CR och aldrig har tävlat distans tidigare??
Är det några andra viktiga papper man behöver??
 
Information finns på Ridsportförbundets hemsida, där det står att man ska betala in på pg o skriva alla uppg så får man hem boken... står liksom inget om nåt annat...

Du får gärna pm:a!!!
 
Behöver man den i sån där PP (prova på) tävling också? eller är de samma som clear round???

lånade tråden lite här :o
 
Det är en distanstävlingsbok som ska följa hästen genom hela kariärren så man lätt kan se vad den gått och hur det gått. Man skriver datum, vilken ritt, längd på ritten,vem som ridit och sedan skriver arrangören hur det gått. Gokänd eller om man blivit utesluten, anledningen till det.
 
Tävlingsbok på PP beror på om den går samtidigt med CR eller tävlingsklass. Gör den det ska man ha tävlingsbok (då gäller nämligen TR), gör den det inte behöver men ingen (räknas då som träningsritt).
Det bästa är att fråga arrangören av PP om boken krävs.
// Linda
 
Men det där är nog olika då??
För här på min närmsta tävling så behövs inte boken till PP fast att det går en CR och en tävl samtidigt...(det tsår så i allafall i propositionen)
 
Reglerna är så som jag skrivit men de flesta arrangörer försöker att krångla sig ur.
För att förenkla starter i PP är det ju bättre att slippa tex tävlingsboken.
// Linda
 

Liknande trådar

Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 502
Senast: Sel
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 986
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 197
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Som endel kanske vet så är ett av mina mål att jag ska gå på skol av slutningen. Eller inte GÅ men vara med. Men iallafall så jag har...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 093

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp