Bukefalos 28 år!

Tävlingsdress

N

*nuthella*

Nu ska jag störa er med mina puckade frågor igen...:D ska ju försöka regga en dress, men som vanligt fattar jag inget av vad som står på ansökningspapprena... Jag har ingen lust att ha någon av ärm-möntser-grejerna, utan skulle vilja ha en tvådelad ärm, hur skriver man det?? FÅR man ha det?! Har sett kuskar som har haft det, men men, måste ju fråga... haha, ja iallafall- hur skriver man det i dom där luddiga papprena i så fall? :angel: kom med några smarta förslag nu :idea:
 
Sv: Tävlingsdress

Jag vill minnas att man bara kan välja på dom alternativ som redan finns uppritade på det där papperet med olika förslag.

Annars om man vill "designa" som man själv vill så måste man ha det som hästägarfärg, iaf var det så jag fattade det när jag ansökte.
 

Liknande trådar

Relationer Jag är en gammal användare, med helt nytt konto för anonymitet. Känner mig så otroligt rådvill och vad kan vara bättre än att fråga i...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
22 273
Senast: Petruska
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 681
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kan inte låta bli att fascineras över vilket perfekt recept mitt nuvarande jobb följer för att döda precis all jobbmotivation jag...
Svar
12
· Visningar
2 147
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 161

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp