Tävlingsmapp med dragkedja

A

abba

Hej Alla,

Jag undrar om någon kan rekommendera någon tävlingsmapp som går att "dra igen" med dragkedja. Mitt hästpass måste få plats eftersom vaccineringarna finns där.
:bump:
 
Sv: Tävlingsmapp med dragkedja

Jag har hööks tävlingsmapp, den har dragkedja, men skulle önska att det fanns fler fickor för licenser och liknande i den. Annars är den jättebra! Och lagom format, passet får lätt plats!
 
Sv: Tävlingsmapp med dragkedja

Har också från hööks och den fungerar bra!
 
Sv: Tävlingsmapp med dragkedja

Agria har en jätte bra gott om plastfickor för pass och annat, även mindra plastfickor längst fram indelade i små rutor för licenser, görnt kort osv.

Jag vann min och tyckte först den var hemsk (blå med en MASSA vita hästar) men den är så bra så jag står ut med utseendet nu :)

har sett att man kan köpa den hos Agria också!
 
Sv: Tävlingsmapp med dragkedja

Agria har en jätte bra gott om plastfickor för pass och annat, även mindra plastfickor längst fram indelade i små rutor för licenser, görnt kort osv.

Jag vann min och tyckte först den var hemsk (blå med en MASSA vita hästar) men den är så bra så jag står ut med utseendet nu :)

har sett att man kan köpa den hos Agria också!



äsch man ska väk inte skämmas för att ha nått blått me massa vita hästar på, alla vet ju att det är agriga :D :idea:
 
Sv: Tävlingsmapp med dragkedja

De flesta försäkringbolagen verkar ha mappar med dragkedja och massor med plastfickor/utrymme i. Vi har vunnit vår (det är inte ens rätt bolag :o ), men mapparna brukar finnas att köpa också.
 
Sv: Tävlingsmapp med dragkedja

jag har en från agria - superbra. Man får plats med pass och allt, även för fler än en häst, så slipper man ha flera olika mappar till hästarna.. lite mindre att hålla reda på, fast det beror ju så klart på hur många hästar man har också..
 
Sv: Tävlingsmapp med dragkedja

Jag har Hööks tävlingsmapp - funkar kanon!

Köpte först deras första, som var en miss eftersom det var yttermåtten som var A5, så den kunde man ju inte använda till nåt, men det kom de på själv till sist. Nuvarande har innemått i A5+ och är jättebra!
 
Sv: Tävlingsmapp med dragkedja

Jag har hööks tävlingsmapp, den har dragkedja, men skulle önska att det fanns fler fickor för licenser och liknande i den. Annars är den jättebra! Och lagom format, passet får lätt plats!

Jag har också den.
Fast tog från min gamla stallbok små plastfickor (4 st i ett litet ark) och satte in så fick jag plats med alla kort, licenser mm mm
Fungerar alldeles utmärkt och jag har 3 pass i den och det får plats utan att det blir tjockt :D
 
Sv: Tävlingsmapp med dragkedja

Folksam har jag :) Super bra, tillräckligstor så att man inte glömmer den och tappar bort den!
 
Sv: Tävlingsmapp med dragkedja

Jag har Agrias och den är super bra man får plats med allt!
 
Sv: Tävlingsmapp med dragkedja

Har hööks, funkar jättebra och jag får plats med allt!!
 
Sv: Tävlingsmapp med dragkedja

jag har agrias... vann den på en kattutställning:p . och som alla har skrivit....den funkar bra!
 
Sv: Tävlingsmapp med dragkedja

Angående mappar från Agria och Folksam... var kan man köpa dem? Jag har letat på nätet men inte hittat något ställe att köpa dem ifrån. Får man en när man försäkrar hästen hos dem, eller vad?
 
Sv: Tävlingsmapp med dragkedja

Vi har vunnit vår Folksammapp, men Agrias brukar man kunna köpa på diverse hästtillställningar där Agria finns representerade.
 
Sv: Tävlingsmapp med dragkedja

Nej, Agrias kan man ju köpa när de har montrar...Det går säkert med de andra bolagen också.
 
Sv: Tävlingsmapp med dragkedja

Vart kan man köpa folksams tävlingsmapp ? :):):D
 

Liknande trådar

Utrustning Hej alla! Jag har fått en mattespad av grannen, som jag tänkte tvätta innan användning. Men det är helt omöjligt att få upp dragkedjan...
Svar
4
· Visningar
585
Senast: Valle
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
644
Senast: Fiorano
·
Hemmet Vi har förvaring under vår säng i form av lösa lådor som skjuts in under sängen. Dessa är rätt stora men katterna kan ändå öppna dem och...
Svar
3
· Visningar
342
Senast: Pilot
·
Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
2 081
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp