Vanvård ridskola råd.

Jag skrev utifrån mitt perspektiv precis som du gör ju.
Jag var aldrig på en ridskola där hästarna hade det bra och jag läste heller aldrig om någon ridskola där hästarna hade det bra.

Även privathästar behandlades ofta värre förr.
Fanns ju varken samma regler eller kunskap som nu.
Du skrev: "Såhär hade det ungefär varenda häst på ridskolor förr och bra mycket värre ändå tråkigt att det fortfarande existerar:("

Dvs du drog alla över en kant och skrev inget om att det var så på de ridskolor du hade erfarenhet från. Dessutom definierar du inte när du hade denna djupa, bredda erfarenhet av Sveriges ridskolor
 

Liknande trådar

Anläggning Måste kolla om detta är en vind som blåser över hela Sverige, eller om det bara är i Örebrodistriktet. I den klubben som jag är med (än...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
11 382
Senast: FannyN
·
Hästmänniskan Hej Söker efter råd och tips. Mina barn rider på en mycket populär ridskola i Stockholmsområdet. Jag är där 2 till 3 gånger i veckan...
2
Svar
22
· Visningar
3 550
Senast: TinyWiny
·
Ridning Jag ger snart upp, hittar aldrig en bra häst :( Det hela började med min hyrponny som jag hade under 1 år, han skulle var jättesnäll...
2
Svar
23
· Visningar
3 338
Senast: EmmaBovary
·
Hästvård Jag skulle vilja läsa om era upplevelser. Jag tycker det har varit svårt att sätta fingret på vad som inte stämt och jag har haft lätt...
2
Svar
21
· Visningar
2 524
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp