T

tjocke

Är det någon som vet om det finns någon uppfödare i skåne?? :bump:
 
Ne, men eftersom att vi ändå är igång, finns det nån i kalmar län??

:confused:
 
jag köpte två av mina råttor av en uppfödare i ystad, men jag har tyvär inte kvar hennes tele nr.

sen i malmö så finns det en affär som heter tropic huset där säljer dom råttor viserligen som orm mat men ändå.

mina två andra råttor kommer där i från och dom är hur trevliga och goa som helst :)
 
Hej hopp! Ring 042-182200 så kommer du till Desiree på Porlamarkens uppfödning. Hon föder upp både tamråttor och gerbiler och lite annat. Jättetrevlig och mycket seriös!
Gå även in på www.srs.st (obs .st och inte .se), där du har hela uppfödarregistret. Lycka till!
 

Liknande trådar

Övr. Djur Är det någon som har tips på uppfödare till tamråttor? Vi vill köpa 2 st men jag tycker det är svårt att hitta aktiva uppfödare, fick en...
Svar
2
· Visningar
768
Senast: Ms_Antrop
·
Övr. Djur För över 10-15 år sen hade jag tamråttor sist. Jag var säker på att det var ett lämnat kapitel i mitt liv. Men då även äldsta sonen...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 975
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 882
Senast: Amha
·
Fritid Jag har nu fyllt i bifogad blankett om tillfälligt visum till Skåne. Men det står inte var jag ska skicka den ? Någon som vet? Skånes...
2
Svar
31
· Visningar
1 576

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp