Bukefalos 28 år!

Tekna islandssadel

Magica

Trådstartare
Någon som har koll på anläggningsytans längd i en 17,5"? Tekna islandssadel då alltså :-)
 
Sv: Tekna islandssadel

Jag är också nyfiken på Teknas islandssadel! :) Vad för rygg passar den till? Teknas dressyrsadel ska vara väldigt takformad, är det samma med islandssadeln?
 
Sv: Tekna islandssadel

jag hade en men fick sälja den pga ekonomiska omständigheter.... vet tyvärr inte hur lång den va men den låg helt perfekt på alla hästar jag provade den på. köptes till en fet klotrund häst med extremt kort rygg o lite svängd rygg. la den på min spikraka 3 åring o låg perfekt där med.. slängde upp den på kompisens paint ponny passade super på henne med.. jag va helnöjd med den o kommer att köp en ny sen när lillan är inriden.
 
Sv: Tekna islandssadel

råkade köpa en begagnad i går så jag kan mäta den när den kommer i nästa vecka :D
 

Liknande trådar

Utrustning Vad är det för skillnad på Teknas koppjärn passande serienummer till och med 12 och koppjärn passande från 13 ?
Svar
0
· Visningar
380
Utrustning Jag undrar om någon vet hur lång kåpan är på Equipe Emporio och Olympia? Är de lika långa tro? Min egen Emporio i 17,5 är 41 cm i kåpan...
Svar
8
· Visningar
780
Senast: ako
·
Utrustning Jag har lyckats igen, att köpa en ponny med svårt sadelläge. Rak och rund rygg med ordentlig bredd över mankens bas, men med hög manke...
Svar
4
· Visningar
893
Dressyr Ja alltså, det här är tyvärr ”som vanligt”. Han började med det här på förra stället och 80 % av alla pass kastar han sig minst två...
Svar
19
· Visningar
699
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp