Bukefalos 28 år!

The Eras tour Stockholm

Har just lämnat @Mirtai i kön och satt mig för att äta lite innan jag ställer mig i min kö. Det är mycket folk men inte alls extrema köer, tom lite tomt i merchstånden.
 
Vi är inne genom biljettkontrollen, men här är det ny kö för att komma in på själva arenan. Finns mat men inget vatten och går inte att få specialmat pga allergier. Tur att alla verkar vara på bra humör iaf :)
 
Tydligen så har det sålts 1700 vip höger stå och 300 vip vänster stå till ikväll. Undrar hur de tänker lösa det.
 
Jag är inne och sitter så högt att jag hsr svindel när jag tittar ner😅. Men suverän utsikt så lätt värt det. Jag stod först i kön in och det gjorde att jag slapp kö både till merch och en SJUKT dyr dricka och popcorn (146:-😱😱😱). Men vad göra liksom. Köpte en grå sweatshirt med zip i halsen.
20240517_172138.jpg
 
Stackars kollega jobbade här i veckan och skulle avsluta Sverigebesöket med en weekend i Stockholm. Och fick pynta upp rejält för sina 2 nätter. Men tydlig förhoppning var att ha Stockholm för sig själv nu när alla bara bryr sig om konserten.
 
Aha då vet vi vem det var som var där kl 2 🤪 ;) (just kidding)
Var där faktiskt ungefär 2, men på eftermiddagen 😁. Det var lite fascinerande köbeteende på folk. Jag satt längs husväggen i skuggan rätt länge precis utanför yttersta grinden. Det kom endast två personer bakom mig på hela den tiden medan det bakom dörren längst åt andra hållet blev en enorm kö. Jag luktar illa nu efter konserten men tyckte väl inte det var så illa före😂.
 
Och konserten var otroligt bra! Himmel vilket proffs hon är😍. Glad över min sittplats ävenom en pelare skymde precis mitten av scenen där hon står ofta. Men tittade mest på skärmen ändå. Vid Folklore/evermoresetet satte jag mig ner och kom inte upp igen😅. Kan erkänna att tårarna rann orimligt ofta på mig också. All to well live var absolut fantastisk 🤩🤩🤩. Och jag älskar TTPD-setet!

Suddigt men ja ja
20240517_220204.jpg
 

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 720
Senast: Ajda
·
Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa valp framåt våren/sommaren 2021 men har en hel del beslutsångest och känner att jag behöver hjälp från er...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 381
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ (Om någon nu vet vem jag är - håll gärna tyst om det) En i min närhet bor tillsammans med sin man. 3 barn (rätt så icke lugna sådana)...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 329
Senast: Görel
·
Relationer Hej, Är tillsammans med en man jag älskar, det pirrar, vi har otroligt roligt ihop och han är min bästa vän! Men, han mår väldigt...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 253
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp