Bukefalos 28 år!

The Eras tour Stockholm

Håller med, helt fantastisk är hon! Ni som ska gå imorgon eller söndag har något att se fram emot 😍
Taylors det började 19.30 och fanns vit, beige och svart T-shirt med eras-loggan på samt lite hoodies och crewnecks. Fortfarande mycket kvar där jag handlade efter showen var slut!
 

Bifogade filer

  • IMG_2351.jpeg
    IMG_2351.jpeg
    86,7 KB · Visningar: 140
Folkhälsomyndigheten som satt en åldersgräns på 13 år på konserter (pga ljudvolymen) så arenan/arrangören riskerar böter om det inte sköts. Men ja, jag har också sett flera som ser för unga ut (men också hört att folk blivit nekade, så beror nog på hur mycket ”tur” man har)
 
Hur känner ni andra efter konserterna? Fysiskt är jag fortfarande helt utmattad men det var rätt väntat. Är så glad att jag fick uppleva spelningen och som jag skrev på fejan är det verkligen att vara en del av att historia skrivs😍! Det var sjukt häftigt att få sjunga med +50.000 fans och Taylor herself.
 
Hur känner ni andra efter konserterna? Fysiskt är jag fortfarande helt utmattad men det var rätt väntat. Är så glad att jag fick uppleva spelningen och som jag skrev på fejan är det verkligen att vara en del av att historia skrivs😍! Det var sjukt häftigt att få sjunga med +50.000 fans och Taylor herself.
Vad är det för historia som skrivs? Har jag missat något?
 
Hur känner ni andra efter konserterna? Fysiskt är jag fortfarande helt utmattad men det var rätt väntat. Är så glad att jag fick uppleva spelningen och som jag skrev på fejan är det verkligen att vara en del av att historia skrivs😍! Det var sjukt häftigt att få sjunga med +50.000 fans och Taylor herself.
Jag har knappt förstått vad jag har upplevt! Max Martin var på N3 och när hon sa det trodde nog alla att hon skulle annonsera Rep TV, men istället fick vi en mashup av Message in a bottle (aldrig spelad live förr), How you get the girl och New romantics som hon skrivit med honom som surprise song 1. Den andra var How did it end.
Vi bytte massvis av armband och hade en fantastisk kväll!
20240519_214604.jpg
 
Vad är det för historia som skrivs? Har jag missat något?
Första gången hon var i Sverige, största turnén nånsin och TS är typ den största artisten någonsin sen Beatles. Hon slår dessutom rekord efter rekord och ingen annan artist har gjort om inspelningar på sina skivor för att sen kunna turnera med material hon helt äger själv. TS är historisk som artist på så många sätt.
 
Jag är så glad att jag fick gå! Har dansat, sjungit, bytt armband och njutit. Satt vänster om scenen vilket innebar att jag inte såg om Taylor stod mitt på scenen, men det gjorde inget eftersom skärmarna var bra. Fördelen var att Taylor gick ut under den läktaren och vinkade till fansen så vi var bara ett par meter upp från henne, det var kul!

Sambon och jag gjorde också två tonårstjejers kväll, de hade spridda biljetter och en satt bredvid oss, och man såg hur ledsna de var över att inte sitta tillsammans. Sambon bytte med en av dem och lyckan när de insåg att de skulle få sitta ihop var värt allt!
 
Första gången hon var i Sverige, största turnén nånsin och TS är typ den största artisten någonsin sen Beatles. Hon slår dessutom rekord efter rekord och ingen annan artist har gjort om inspelningar på sina skivor för att sen kunna turnera med material hon helt äger själv. TS är historisk som artist på så många sätt.
+ @Piaff Ok. Har nog inte reagerat så mycket på de notiserna (har sett dem) för de kommer med jämna mellanrum med olika artister i lite olika format. Inte reagerat direkt när "mina" artister gjort liknande heller så inget mot henne.

Jag är bara glad för alla som får uppleva fullsatta stadiumkonserter med sina favoriter för det är verkligen något speciellt. 🤩
 

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 720
Senast: Ajda
·
Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa valp framåt våren/sommaren 2021 men har en hel del beslutsångest och känner att jag behöver hjälp från er...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 381
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ (Om någon nu vet vem jag är - håll gärna tyst om det) En i min närhet bor tillsammans med sin man. 3 barn (rätt så icke lugna sådana)...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 329
Senast: Görel
·
Relationer Hej, Är tillsammans med en man jag älskar, det pirrar, vi har otroligt roligt ihop och han är min bästa vän! Men, han mår väldigt...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 253
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp