Tips inför nyår!

@Killaloe

Tack! :) Ja, det blev en liten valp har innan jul. Jag har knappt haft tid att ta bilder eller lagga upp dem pa facebook tyvarr. Fullt upp med att hindra barnen och valpen fran att riva huset. Och att pottrana en valp och ett barn samtidigt ar fasiken ett heltidsjobb. :p

Det har ar var lilla Freddie!

WP_20141223_003_zps734ce8b4.jpg
 
@Killaloe

Tack! :) Ja, det blev en liten valp har innan jul. Jag har knappt haft tid att ta bilder eller lagga upp dem pa facebook tyvarr. Fullt upp med att hindra barnen och valpen fran att riva huset. Och att pottrana en valp och ett barn samtidigt ar fasiken ett heltidsjobb. :p

Det har ar var lilla Freddie!

WP_20141223_003_zps734ce8b4.jpg
Vilken söting! :love:

Och eh, jag tyckte det var ett heltidsjobb att passa EN valp och NOLL barn. Så att eh ja, jag förstår om du har händerna fulla :D ;)
 
@Killaloe

Tack! :) Ja, det blev en liten valp har innan jul. Jag har knappt haft tid att ta bilder eller lagga upp dem pa facebook tyvarr. Fullt upp med att hindra barnen och valpen fran att riva huset. Och att pottrana en valp och ett barn samtidigt ar fasiken ett heltidsjobb. :p

Det har ar var lilla Freddie!

WP_20141223_003_zps734ce8b4.jpg

Been there done that. :)

Förra valp-omgången var den yngsta familjemedlemmen och hunden på dagen exakt lika gamla! De andra två var nästan tre år respektive nästan sex år.

Lycka till och andas mellan varven! :D
 
Ah, herregud, det maste ha varit tufft! Jag har en femaring och en tvaaring. Och Freddie, som ar som en blandning mellan en nyfodd och tvaaringen pa speed. :crazy: (Om vi skulle ge honom speed. Det ar inget vi har for vana att gora. Saklart.)

Tack! :D
 

Liknande trådar

Hundträning Jag har en notoriskt människohoppande 15-månaders labrador - och jag känner en viss hopplöshet kring det. Är hon runt andra människor än...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 138
Senast: skiesabove
·
Hundträning Hej, det är såå jobbigt att gå promenader med vår 14-månders retriever och har egentligen alltid vart. Mycket flat i honom. Ja vi har...
Svar
19
· Visningar
5 093
Senast: Tuggben
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 260
Senast: QueenLilith
·
Övr. Hund Nu är det äntligen dags för mig att ta hem en valp men jag behöver få hjälp med lite funderingar kring hur jag smidigast introducerar...
Svar
11
· Visningar
5 465
Senast: Raderad medlem 94602
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp