Bukefalos 28 år!

Tips önskas om stallbyggnad

J

jezzibell

Hej,
Jag är ny här i forumet, och hystar in en fråga direkt.
Jag är på väg att bygga en liten hästgård, och tänkte då ha ett stall med 3-4 boxar. Har kikat runt på olika företags hemsidor. Någon här som kan rekommendera någon speciell? Ett bra pris vore ju kanon.

mvh Jezz
 
Sv: Tips önskas om stallbyggnad

Det är ganska dyrt med färdiga boxar, vill du komma billigt undan så får du nog köpa brädor och bygga själv, eller om du känner någon snickare så är ju det en fördel. Att ha elektriker i släkten eller grannskapet är också bra! Men det dyraste på hela bygget borde bli själva gjutningen. Om man inte kan göra det själv så kostar det sin slant att anlita hantverkare. (Halva kostnaden är ju deras lön!)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! :) Hoppas ni kan hjälpa mig att bli lite klokare och kanske kan komma med tips. Jag och min sambo har precis köpt ett jättefint hus...
Svar
11
· Visningar
2 270
Senast: Ainon
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 326
Fordon Jag ska till hösten kolla på en ny bil. Jag har en 20 år gammal bil som börjar åka på sin sista resa så att säga. :bump: Jag planerar...
Svar
7
· Visningar
942
Senast: Twihard
·
Anläggning Hej! Det är lång tid kvar till ett faktiskt bygge kan hända (ca 3 år till köp av tomt) men däremot känns det som att man aldrig kan...
Svar
14
· Visningar
2 372
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp