Bukefalos 28 år!

Murray

Trådstartare
Har du några tips hur jag kan få min kräsna häst att äta lite mer på tävling? Eller annars också. Försökt att hitta sådan man han tycker om, men det är inte så lätt. Han tycker inte om sådant som är sött, t.ex. socker, betfor, melass. Fri tillgång till höoch hösilage.
Tips? :confused:
 
Sv: Tips..

Räcker det inte med att han får mycket hösilage på tävlingen då? Om han nu inte vill äta så kan man ju inte tvinga honom. Är du bara iväg över dagen så dör han nog inte. Han äter väl när han kommer hem? Prova dig runt och testa olika sorters mat.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har förmånen att ha hösilage med riktigt bra protein, så i år behöver jag inte lägga en förmögenhet på proteinfoder. MJ/SmbRp-kvoten...
Svar
16
· Visningar
1 208
Senast: SiZo
·
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
805
Senast: Nova123
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
483
Senast: hamilton1
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 525
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp