Bukefalos 28 år!

Tjoho!! Buke is back!

Sv: Tjoho!! Buke is back!

Tack Gunnar men min dators beteende har inte med Buke att göra det har jag redan uteslutit, Buke är ju medicin men denna skulle behöva bli tvångsinalgd eller något.

All eloge till Gunnar för allt jobb och slit du lägger på Buke för det är en hel del jobb som man inte ens märker när det fungerar som vanligt :bow:
 
Sv: Tjoho!! Buke is back!

Du är inte ensam! :o
Fram mot eftermiddagen igår dök det dessutom upp massor av facebookstatusar där det stod att det var kris när buke inte fungerade och jag och några vänner satt på msn och frågade oss vad sjutton man skulle göra. :angel:

du å vovvarna ska ta dig förbi det där stallet ;)

ÄNTLIGEN BUKE! :banana:
 
Sv: Tjoho!! Buke is back!

Det var en kompis till mig som helt hysteriskt uttropade "nu är det kriiis! Buke funkar inte!!! Sen gick ja hem å kollade och mkt riktigt så var det nåt fel på sidan. Men jag var helt övertygad om att Gunnar snabbt skulle fixa det igen :). Och för nån timme sen skicka samma kompis sms och var glad igen -för att buke fungerade!
 

Liknande trådar

Fordon Jag bor i Valdres. Allt här lutar, mer eller mindre brant. Dessutom är det is och snö oktober-april. Förra bilen (Caddy) hade en knapp...
Svar
18
· Visningar
1 693
Senast: Jeffery
·
Utrustning Behöver få lite tankar från er andra. Har haft min häst i några år nu, varje vinter får han mindre slav/små sår på haserna (har varierat...
Svar
3
· Visningar
290
Senast: sweep
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
270
Senast: ryujaneiro
·
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
2 097

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Personalmöten
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundlucka
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp