Bukefalos 28 år!

Trådborttagning utan förklaring..??

Gnist

Trådstartare
Varför tog min tråd bort ??? Stod väl inget dumt / elakt i den ... ? Möjligtvis att den låg i fel forum, men kan ni bara plocka bort trådar utan förklaring till varför ??
 
Sv: Trådborttagning utan förklaring..??

Glömde att skriva att den låg på Gnägg.....
har ännu inte fått reda på varför den försvann.... :crazy:
 
Sv: Trådborttagning utan förklaring..??

Har du läst forumreglerna ordentligt???

Förmodligen har du gjort något fel eller så finns tråden där (heter den huvudbilder, så ligger den på gnägg och det gör även den om hästköpare).

Vi behöver inte motivera varför trådar tas bort.

saxat ur forumreglerna:
Administratören och moderatorerna på Bukefalos.com reserverar sig rätten att radera, redigera, flytta eller stänga en tråd av vilken anledning som helst.
 
Sv: Trådborttagning utan förklaring..??

Har redan pmát fram & tillbaka med gnägg-moderatorn, men tack iaf
 
Sv: Trådborttagning utan förklaring..??

Jag undrar bara hur man skapar en "tråd"!? :confused:
 
Sv: Trådborttagning utan förklaring..??

A_K_N skrev:
Vi behöver inte motivera varför trådar tas bort.

Nej, men när någon frågar kan man bemöda sig med att svara. Du skriver ofta frasen ovan i stället.
 
Sv: Trådborttagning utan förklaring..??

Gå in på det forum där du vill skapa tråden och klicka på "skapa tråd" uppe till vänster. Blå knapp.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hejsan mitt namn är wael albordaini. Jag skriver till dig då jag vill ha hjälp med ett ärende, de är nämligen så att de har...
2
Svar
24
· Visningar
3 704
Senast: Snurrfian
·
Hästvård Någon som känner till detta? Vår D-ponny har en ”kant” på båda sidor typ mitten på revbenen. Över denna kan uppleva hon lite svullen...
Svar
3
· Visningar
1 208
Senast: Efwa
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 830
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag vill börja med att säga att jag velade mellan att lägga tråden här eller på Barn men landade i att det inte är bebisen som är den...
Svar
13
· Visningar
1 237
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp