Bukefalos 28 år!

Träbroar i Skåne?

jenniealba

Trådstartare
Hej, jag undrar om ni har något tips på träbroar här i Skåneland som man kan rida över (för att miljöträna inför tävling)? Jättetacksam för svar & gärna bilder också förstås.
 
Sv: Träbroar i Skåne?

Kan just nu bara komma på en träbro som jag ridit över i skåne. Den ligger på en cykelstig mellan övarp och stidsvig (klippan). Finns många långa mysiga grusvägar i närheten av den. Du kan kanske parkera bil och transport vid auktionsvägen klippan. Sök på eniro så ser du cykelvägen. Du kan rida på den norrut(nordost?) så kommer du till ett nät av fina grusvägar.

:)
 
Sv: Träbroar i Skåne?

Finns en i närheten av dig på vägen mellan Revingevägen och Vombsjövägen, den vägen som går förbi ett stort travstall. Jag har absolut för mig att det är en träbro, men den kanske är för stor och bred för ditt syfte?
 
Sv: Träbroar i Skåne?

När en klubbkompis fick vända vid första träbron på Dackeritten, åkte de till Finja utanför Hässleholm och tränade på träbroar. :)
 
Sv: Träbroar i Skåne?

Tack för era svar! Tipset om Revinge/Vomb var ju särskilt intressant, ska kollas upp! :laugh:
 
Sv: Träbroar i Skåne?

Hej Jennie!
Rusthållaregården i Torna hällestad har en träbro där det är allmän ridväg mellan deras beteshagar ;)& så vet jag det skall finnas en på ridavstånd i Genarp också, den kan vi leta upp gemensamt om du vill:)
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Hoppas detta är en okej tråd att göra här :) Jag måste sälja min mammas sadel då hon inte rider längre och undrar lite om den...
Svar
8
· Visningar
778
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 043
Senast: Nepenthe
·
Övr. Barn Hej hej! Jag är en otroligt barnkär person som vill ha egna barn i framtiden. Men jag har skolios. Jag vet själv hur det påverkar en...
Svar
4
· Visningar
975
Senast: Görel
·
Kropp & Själ Hej. Jag letar efter en gammal reklam, antingen från Always eller Libresse. I reklamen så hängde kvinnor med mens upp och ner i...
Svar
0
· Visningar
372

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp