Bukefalos 28 år!

Träfftråd Norrland?

Sv: Träfftråd Norrland?

Då hör jag med stallägaren idag om vi kan låna banan, hur många är det som tar med häst, inte ni två antar jag men de två skellefteborna?
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Nä, en till måste väl lyckas få till en stackars hästrackare att knata runt i ridbanan. ;) Ensamhet tycker jag inte vi ska utsätta dig för. Men känn inte prestationsångest, tänk på det som att du får möjlighet att prova på att vara modig :idea:
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Jag kan ju låna ut Ante ett pass annars :angel:
Jenilees pålle är ju skadad så hon har ingen att rida på :(
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Kl

Jag hittar ingen transport jag kan dra med! Vet en, men den är för tung för min lilla bil :mad:


(Att jag desstom suger på att köra med släp är ju en inte heller till någon fördel om jag nu skulle lyckas hitta ett släp... :angel: )
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Gör så :D Kolla hur mycket dom vill ha för att låna ut det också i så fall.
Har lejt sambon som chaufför nu om jag lyckas hitta nåt släp
Haha!
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Hur blir det nu den 4/10 , är det bestämt?

Isf hur många kommer?
Med häst eller utan?

Ni kan väl skriva upp er

Emor - Med Fjant
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Hur blir det nu den 4/10 , är det bestämt?

Isf hur många kommer?
Med häst eller utan?

Ni kan väl skriva upp er

Emor - Med Fjant
Eliine - Med eller utan Snoddas, beroende på transport (Hur ser det ut med uppstallning? Har du skrivit det nånstans i tråden? :o)
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Jajamensan, för uppstallningen.
Dom brukade inte hyra ut transporten annat än till de som står på gården, så hon visste inte vad dom brukade ta för det om dom hyrde ut den.
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Kolla med Bert (travtränare innervik) han hyr ut transporter, sen hyr royal ut transporter.
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Du snacka prestationsångest, vad tror du jag får om jag ska rida Ante :o
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Äsch, kom ut och öva några ggr innan om du vill, det kommer gå galant!
Jag kan inte heller rida honom, och det är ändå min häst ;)
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Jo, Royal hade jag funderat på, men deras är väl ganska tunga? Sen har dom ju stängt på söndagar..?
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Jag har häcken full just nu, ligger efter med studier, har varit lite frånvarande från buke därför. Galoppiruette har inte tillgång till internet just nu så jag för hennes talan oxå.

Vi tänkte att det kanske kan vara idé att vänta med träffen/skjuta på den, iom att det bara just nu är en häst. Känns roligare att åka när det är fler hästar som kan och vill. Eller är vi värsta party-poopers nu då? :crazy:
 

Liknande trådar

Relationer Om någon vet vem jag är så vore jag tacksam om ni behöll det för er själv, då detta är lite känsligt, Jag behöver tips hur jag ska lösa...
Svar
12
· Visningar
2 466
Senast: Keb71
·
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
15 955
Senast: Gry
·
Hästmänniskan Eftersom att det ytterst lite aktiviteter på gång i våran ridklubb tänkte jag försöka dra i gång något för att kunna aktivera lite fler...
Svar
6
· Visningar
756
Senast: Nihm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sulöm häst - tips
  • Ridstrumpor!
  • INK

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp