Bukefalos 28 år!

träningsadlen

A

_Alexandra_

Hejsan nu har jag funderat länge på en sak. Hur gör ni om ni ska sadla upp inför ett löp med träningsadlen där sadlen har 2 ståppar?
Använder ni bara en av dem då el?el kan man sadla med träninggjort?
eller man använder an av dom i så fall vilken brukar ni använda främre el bakre? tack
 
Sv: träningsadlen

Använder en av dem, visst kan du sadla med träningsgjord (men våra träningsgjordar har också bara ett spänne) sålänge du har en övergjord också.

Brukar använde den främre stroppen.
 
Sv: träningsadlen

Använder en av dem, visst kan du sadla med träningsgjord (men våra träningsgjordar har också bara ett spänne) sålänge du har en övergjord också.

Brukar använde den främre stroppen.


tack det var så jag tänkte men har undrar lite vad folk gör
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag hoppas kunna köpa hus inom några år och första prio blir att näta in en del av trädgården. Ju större desto bättre, men minst några...
Svar
14
· Visningar
864
Senast: MissFideli
·
Utrustning Jag är ganska usel på att putsa saker. Både i fråga om frekvens och i fråga om hur jag gör, och frekvensen blir ju inte bättre av att...
2
Svar
21
· Visningar
1 512
Senast: kurakosz
·
Foder & Strö Jag funderar på att byta från vanlig halmbädd där hela boxen mockas igenom varje dag till permanentbädd. Står i kallstall, så jag vill...
Svar
3
· Visningar
637
Senast: tanten
·
Fritid Är det någon som har eluppvärmda skosulor? Vilken sort/vilket märke använder ni och hur tycker ni de är? Hur fungerar de? Framförallt...
Svar
7
· Visningar
466
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp