Bukefalos 28 år!

S

Saga_

Dags o köpa nytt träns! Men har inte hittat någe jag verkligen fastnat för! Är ganska kräsen;) så skulle uppskatta lite inspiration från andra! BILDER!!:bow:
 
Sv: Träns...

tyvärr inte..kom bara till h**ks startsida..vilket är det du menar? du kan beskriva så vet jag nog!
 
Sv: Träns...

putt, putt..skulle verkligen uppskatta lite bilder på träns för alla rider väl inte utan? behöver ett nuu!
 
Sv: Träns...

det här va en spännande tråd...

det är ju svårt att veta vad du vill ha för träns eftersom vi inte vet vad du gillar för stil
 
Sv: Träns...

jadu, bra fråga! Men spelar ingen roll vad ni har för vill bara se bilder och få insiration..men jag letar väl efter ett svart träns..vill att det ska vara ganska så mjukt..jag gillar enkla träns..inte för mycket bling, bling och grejer...
så in med bilder!!!!!:bump:
 
Sv: Träns...

Jag ÄLSKAR träns.. Jag är shoppingberoende..

Men jag gillar inte de som Hööks har.
Använder till mitt sto ett handsytt brunt träns.
Valacken har dessvärre ett Hööks-träns, men det är rundsytt så det är väl "ok" då..

Har fler träns men inga som jag vill använda i dagsläget.. Det är mer något jag samlar på.. :angel:
 
Sv: Träns...

haha, ja träns råkar bli nåt man samlar på sig..ifall att man får användning av det:angel:..du råkar inte ha någon bild? vad är det för märke?
 
Sv: Träns...

Jag har bara utan nosgrimma tror jag..

8.jpg
4.jpg
 
Sv: Träns...

men du det där till vänster..tror en i stallet har ett sånt..och det gilar jag!! är et väldigt mjukt?..ganska breda remmar o så? mässingspännen med tyglar som hängde med?
 
Sv: Träns...

På den bruna eller svarta?

Det bruna är inte spec brett, men bastant. Köpt från Glirna Shopen för många år sedan..
 
Sv: Träns...

ok då såg jag nog fel! glirna shopen har jag inte hört förut..det ska ajg kolla upp!
 
Sv: Träns...

snyggt! men jag tycker det såg lite hårt/stelt ut? vill ha ett mjukt så man ev. kan sy på tenntråd!:d
 
Sv: Träns...

*lånar första bästa knapp*

Här kommer mitt. Köpte det för två år sen. RedLine underbart i kvaliteten och snyggare än höööks kopian! :)

6186329.jpg
 
Sv: Träns...

Hej IrpaSnirpa! Tittade på bettet som är på högra bilden häromdan. Tror iallafall att det var ett likadant, med runda mässingsdelar o stål som snurrar var det o ditt såg likadant ut. Är du nöjd med det?
 
Sv: Träns...


Har ett liknande, men gillar inte spännena, tycker de ser så klumpiga ut :(

Har några olika träns. Tävlingstränset är ett vanligt "platt" läder med röda detaljer på pannband och nosrem.
Annars tycker jag om rundsytt och till Dagur har vi ett sånt som Lina visade bild på :)
 
Sv: Träns...

Hejsan,

Här kommer det lite inspiration hoppas jag.
Kanske borde nämna att det är fyra hästar som delar på dessa träns. Annars kanske ni tror jag gillar att köpa träns :angel::)

Detta träns köpte jag från H**ks för länge sen. Även tyglarna. Bettet är vanligt islandsstång.

trans_01.jpg


Detta träns/grimma är köpt från Po**y Prakt.
BILD

Dom här två är köpt från Globen Horse Show förra året tror jag. Vet inte märke eller nått..

trans_03.jpg

trans_04.jpg


Detta är också ett h**ks träns. Gillar dom tunna tyglarna. Har även ett i svart ;)

trans_05.jpg


Detta är mitt favvorit träns! Panbandet är taget från ett gammalt träns. Nackstycket är köpt från hingstuppvisningen som var i Uppsala.

trans_06.jpg


Denna kommer jag inte ihåg vart jag köpte ifrån. Men mkt trevlig kvalite! BILD

Panbanden är köpt på Globen. Nackstryckena kommer från ett gammal tränst trodligen köpt från h**ks.
BILD1 BILD2

Detta är mitt tvälingsträns! Köpt från nätet.

trans_10.jpg



//Jozzi
 
Sv: Träns...

Oj, vilken blanding! men Topppenbra för mig o se..hittade några godbitar där..jag gillade de andra och tredje tränsen:d...fortsätt lägga in bilder!!
 

Liknande trådar

Utrustning Fick med ett träns från Antares till nya ponnyn. Skulle vilja köpa en ny nosgrimma men kan inte hitta någonstans vilken storlek tränset...
Svar
0
· Visningar
244
Träning Hej alla! Har letat men verkar inte hitta någon tråd för oss som hoppar med islänningar! Tänker att detta kan bli en tråd för oss att...
2
Svar
20
· Visningar
1 383
Senast: Roheryn
·
Övr. Barn Jag har blivit tillfrågad om jag vill bli fadder för min bästa kompis dotter som föddes i somras och tackade naturligtvis ja. Nu är det...
Svar
18
· Visningar
871
Senast: Malin_L
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 428
Senast: Miiikaela_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp