Bukefalos 28 år!

Trickträning

Silver Girl

Trådstartare
Funderar på att börja med trickträning på min häst som omväxling och för att det är kul. Har sökt lite på nätet och här på forumet men hittar ingen bra sammafattning eller instruktion/tips för hur man börjar med detta.

Någon som kan rekommendera en hemsida eller länka till en bra tråd här? Någon som kan rekommendera en bok?
 
Sv: Trickträning

du kan ju fråga dom i tricktränings bild tråden, de flesta har provat sig fram själva med sina hästar.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Mitt facebookkonto blev kapat i natt och kaparen har varit inne pa min mail för att komma at koden för att ändra lösenordet. Även ett...
Svar
3
· Visningar
631
Senast: Hermelin
·
Hästhantering Det dyker ju upp en del tema trådar med jämna mellanrum rum ex klicker och tömkörnings tråden. Jag tänkte vore det inte kul med en last...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
6 162
Senast: EZMK
·
Hästhantering Hej! För att göra en lång historia kort kan jag nu inte rida min älskade ponny lika mycket längre. Han är 24 och har varit min bästa vän...
Svar
2
· Visningar
825
Senast: IrisW
·
Träning Jag har kört fast lite i mitt träningsplanerande och behöver tips. Just nu lägger jag upp en grovplanering i excel för hela året, sedan...
2
Svar
23
· Visningar
2 065
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp