Bukefalos 28 år!

Tvättmedelsallergi

Krati

Trådstartare
hej!
Min sambo har ofta problem med kliande prickar, ser typ ut som myggbett, på stora delar av kroppen. Han är fast besluten om att det är loppor, men jag menar på att hade det varit loppor hade det kliat på mig och våra katter också, vilket det inte gör!
Hur yttrar sig tvättmedelsallergi? Kan det bli prickar eller blir det bara flammigt?
Jag är själv allergisk mot parfym, o då får jag fullt med prickar...
 
hej!
Min sambo har ofta problem med kliande prickar, ser typ ut som myggbett, på stora delar av kroppen. Han är fast besluten om att det är loppor, men jag menar på att hade det varit loppor hade det kliat på mig och våra katter också, vilket det inte gör!
Hur yttrar sig tvättmedelsallergi? Kan det bli prickar eller blir det bara flammigt?
Jag är själv allergisk mot parfym, o då får jag fullt med prickar...
För mig blir det prickar som kliar något fruktansvärt! ;) Jag har äntligen hittat ett tvättmedel som fungerar för mig åtminstone! ;)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Skulle ni möjligtvis ha tid att ge tips på hundras? :bow: Jag har växt upp med jakthund och tränat och tävlat lite (viltspår...
2
Svar
27
· Visningar
3 264
Senast: tuaphua
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 092
Senast: Amha
·
L
Kläder & Bli fin Konstig rubrik kanske så förlåt för det ❤️ Och först vill jag säga att jag tycker INTE att det är fult o avsett om nån är tjock eller...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 314
Senast: Sonic76
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 162

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp