Tvättlina och skurkäpp?

Mia_R

Trådstartare
Var hittar jag en bra tvättlina som inte töjer sig? Jag söker efter sorten med en spunnen kärna och som är klädd i plast, inte skiten som enbart är plast för den går inte att spänna ordentligt. :mad:

Sen undrar jag var man kan hitta en skurkäpp med en kraftig fjäder som man kan spänna fast en skurborste på, sånna som jag tyckte fanns överallt när jag var liten. Jag vill inte ha de här vanliga levangerna, om någon förstår vad jag menar? Hur jag än googlar hittar jag ingen bild, men man kan klämma fast vilken borste som helst på den.
 
Var hittar jag en bra tvättlina som inte töjer sig? Jag söker efter sorten med en spunnen kärna och som är klädd i plast, inte skiten som enbart är plast för den går inte att spänna ordentligt. :mad:

Sen undrar jag var man kan hitta en skurkäpp med en kraftig fjäder som man kan spänna fast en skurborste på, sånna som jag tyckte fanns överallt när jag var liten. Jag vill inte ha de här vanliga levangerna, om någon förstår vad jag menar? Hur jag än googlar hittar jag ingen bild, men man kan klämma fast vilken borste som helst på den.

Byggmax har med stålkärna, den är helt ok:
Tv_ttlina_Wire_Plast_Habo_JTLWIRE_PLV_Transparent.jpg


Ett sådant där borstskaft verkar vara svårt att få tag på (dvs jag tänker hålla hårt i mitt). Det fanns en auktion på Tradera med ett sådant (och en massa annan skit) men den auktionen hade väldigt högt startpris. Det var flera sådana som sålts på Tradera tidigare också.
 
Byggmax har med stålkärna, den är helt ok:
Tv_ttlina_Wire_Plast_Habo_JTLWIRE_PLV_Transparent.jpg


Ett sådant där borstskaft verkar vara svårt att få tag på (dvs jag tänker hålla hårt i mitt). Det fanns en auktion på Tradera med ett sådant (och en massa annan skit) men den auktionen hade väldigt högt startpris. Det var flera sådana som sålts på Tradera tidigare också.
Hm, buketräff sa du ... :angel: :idea: :sneaky:

Tack för tipset om linan, det ska jag kolla upp. :up:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Det fick vi reda på i dag... För att göra en lång historia någorlunda kort: Engelsk bulldog, närmar sig 9 år, pigg, och har varit fullt...
Svar
9
· Visningar
1 847
Senast: Fibusen
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
22 903
Senast: cirkus
·
Äldre Sånna saker har jag. Saker som jag lika gärna hade kunnat ge fan i att köpa ibland. Min senaste investering var en ryggsäck. Jag tycker...
2
Svar
29
· Visningar
4 175
Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har...
2
Svar
31
· Visningar
4 990
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp