Bukefalos 28 år!

Tvivelaktiga annonser

labb

Trådstartare
Jag tycker det ganska ofta dyker upp annonser på forumet av etisk tveksam karaktär. Som nu dessa från iFOREX mfl som försöker lura folk till att bli valutahandlare, finns många fler exempel.

Är det fler som reagerar på annonserna eller bara jag?

Man blir förstås luttrad ju mer man ser men de känns ändå konstiga på ett hästforum som Bukefalos.
 
Sv: Tvivelaktiga annonser

Vad är det som är konstigt med annonserna? Du kan triangla för att få bort dem och alla forum som inte har förhandsgranskning lär få sin beskärda del.
 
Sv: Tvivelaktiga annonser

Vad är det som är konstigt med annonserna? Du kan triangla för att få bort dem och alla forum som inte har förhandsgranskning lär få sin beskärda del.

Jag tyckte det blev lite väl mycket reklam för skönhetsoperationer, valutahandel mm. ett tag, men ingen annan verkar ha reagerat så ... och nu har jag bytt webläsare till en som inte visar annonser.
 

Liknande trådar

Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 926
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ I skuggan av trådar runt alkoholism: Är det bara jag som reagerar på att vin och "bubbel" på något sätt romantiseras och ses som en...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
27 272
Senast: Thaliaste
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har en tid funderat på att starta en "dagbokstråd" här. Inspirationen att göra det kommer till stor del från min dotter...
Svar
15
· Visningar
3 407
Senast: LiviaFilippa
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vi har ett läge där släktskapsgraden ökar i våra raser vilket ger ännu mer anledning att selektera hår vilket i sin tur, överlag, ger...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
21 207
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp