Bukefalos 28 år!

Tyska stjärnhästar i lastbilskrock

(Ridsport)
En hästlastbil var tidigt i tisdags morse inblandad i en trafikolycka på tyska motorvägen A1. Lastbilen var på väg hem från världscuphoppningen i Helsingfors, och körde hästar tillhörande Ludger Beerbaum och Marco Kutscher.

Läs mer...
 
Sv: Tyska stjärnhästar i lastbilskrock

Väldigt klantigt att köra in i ett stillastående DHL lastbil, eller egentligen är det ett släp till lastbilen som blev påkörd om man ska vara noggrann.
Se bilderna i länken för att få en klarare bild över olyckan.
 
Sv: Tyska stjärnhästar i lastbilskrock

Hur vet du att mobilen var i focus när h*n körde? Det står väl ingenstans?
 
Sv: Tyska stjärnhästar i lastbilskrock

Nånting har tagit hans uppmärksamhet ifrån vägen i alla fall!
 
Sv: Tyska stjärnhästar i lastbilskrock

Det är förmodligen hästskötaren som kört och med deras arbetsschema är min gissning att trötthet är en bidragande orsak.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 326
  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Med dubbla tyska chanser mot en vardera för Belgien, Frankrike och Ukraina var det kanske inte så konstigt att Marco Kutscher...
Svar
0
· Visningar
435
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Varför har hästarna som Ludger Beerbaum and Marco Kutscher rider bokstäverna FRH efter sina namn? Och varför heter alla...
Svar
0
· Visningar
770
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) I helgen korades två nya tyska mästare i hoppning på tävlingarna i Balve - en manlig och en kvinnlig. Ludger Beerbaum och...
Svar
0
· Visningar
769
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp