Bukefalos 28 år!

Udda smaklökar?

Sv: Udda smaklökar?

Ett tag fyllekäkade jag alltid chockladpudding blandat med jordnötssmör, bearnaisesås och sockerhjärtan. Skitgott i onyktert tillstånd. Skitäckligt i nyktert tillstånd.

När jag var gravid hade jag cravings på hallonkräm med skagenröra i.

Pannkakor äter jag ofta smör på. Brukar folk tycka är jättekonstigt, men det har jag gjort sedan jag var liten, samma sak med morsan o släkten på den sidan.

Min sambo tycker att det är skitskumt att äta pommes, kyckling och bearnaise. Till kyckling ska man äta tzatsiki och han påstår envist att han aldrig varit med om någon som äter bea till kyckling - trots att det finns på menyn på typ varenda sunkkrog.

Rostad bröd med lemon curd, ost och purjo är skitgott.
Brie äter jag också till vardags på frukostmackor.

Kan btw tillägga att jag provat bea till allt jag kan komma på. Dippa chips i det är jättegott. På pannkakor - inte så gott efter första.
 
Sv: Udda smaklökar?

Ett tag fyllekäkade jag alltid chockladpudding blandat med jordnötssmör, bearnaisesås och sockerhjärtan. Skitgott i onyktert tillstånd. Skitäckligt i nyktert tillstånd.

Åh fy tusan.

När jag var gravid hade jag cravings på hallonkräm med skagenröra i.

Åh fy tusan!

Rostad bröd med lemon curd, ost och purjo är skitgott.

Åh fyyy tusan!!!

Får jag gå och spy nu? :p
 
Sv: Udda smaklökar?

Jag brukar tycka att maken med familj är lite märkliga. De smörar sina pannkakor och har på skinka och ost. Jag brukar bara lassa på med sylt och/eller socker ... :o

Strunta i skinkan och osten, men smöra en varm pannkaka så smöret smälter och lassa på med socker på det! Det är typ en av de bästa upptäckterna jag har gjort i vuxen ålder :d :D
 
Sv: Udda smaklökar?

McDonalds pommes doppade i McDonalds mjukglass - AWESOME. Okej det låter helt galet, men prova en. De gifter sig helt enormt. :d

Den kombon är god. alt med milkshake som någon skrev om.

KL
Jag gillar saltlakrits och mjölk ihop :d och även choklad och mjölk, men den är nog inte lika udda.
 
Sv: Udda smaklökar?

Jag har inte haft en enda hund som INTE gillat rå potatis! :D Men aldrig hört talas om människor som gillar det!
<snip>

som barn at jag inte tillagad potatis alls ... daremot gillade jag ra potatis jattemycket.

Aldste sonen at ra lok som andra barn at applen nar han var liten. Nar han var riktigt liten, 2-3 ar fick man verkligen passa sig med kniven nar hanns lilla hand kom smygande for att sno loken.

Strunta i skinkan och osten, men smöra en varm pannkaka så smöret smälter och lassa på med socker på det! Det är typ en av de bästa upptäckterna jag har gjort i vuxen ålder :d :D

Precis, fast sa at min morfar pankakor ... urgott ar det.
 
Sv: Udda smaklökar?

*kl*

Sambon undrar lite över mina rostmackor med marmelad eller sylt. Och medwurst/salami + gurka. :D Det är sött och salt samtidigt. Gott!

Aprikosmarmelad, ost och gurka är också gott.
 
Sv: Udda smaklökar?

Mmmm, i affären har det kommit mandlar doppade i choklad och sen i saltlakritspulver ....Muuuuums
 
Sv: Udda smaklökar?

Mmmm, i affären har det kommit mandlar doppade i choklad och sen i saltlakritspulver ....Muuuuums

Låter gott! Är det mandlar så deti nte är jordnötter eller så?


Vilka konstiga smaklökar ni har, alla här :D Skönt jag inte är ensam om att ha skumma kärlekar till viss "mat"! :D

Rå potatis, jag kanske borde smaka? Och pannkakor med smör och socker på åt pappa också ofta, det är jättegott!
När jag var gravid med äldsta sonen snart 12 år gammal så var jag helt galen i Sibyllamealet med korv och mos. När ungen var född försvann suget genast.


HAr just ätit mat och är mätt och så läser jag här om era olika konstigheter, det kör i magen måste jag säga :yuck::cautious::D:p
 
Sv: Udda smaklökar?

min gubbe tycker att öl och pepparkakor är jättegott ihop.

en granne till mej åt, nånsorts fiskmajonäs? finns det sån, inte kalles kaviar men nåt liknande på en bullaskiva och en rejäl skiva med lördagskorv på.. lär vara delikatess :eek:

ketshup på glass... nej fyyyy:yuck:

min kompis åt frusen , obakad smördeg när hon var gravid.. urk!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp