Bukefalos 28 år!

Udda smaklökar?

Enya

Trådstartare
Äggmacka med citron-och apelsinmarmelad är gott.
Havregryn med socker, mjölk, bär och russin är gott.
Ost och choklad är gott (ihop alltså).
Maränger och ostdippa är gott.
Kamomillte med lite lite honung och väldigt mycket citron är gott.
Pommes direkt från frysen är gott.
Findus ärter (viktigt med rätt sort) direkt från frysen är gott, varma smakar illa.

Har ni också något udda smaklökar? Jag lär komma på mer...

Kom på; det har vattnet med en massa socker och i bästa fall en touch av citron i, som man får när man kollar graviditetsdiabetes som gravid, finns det någon som gillade det? Var det en liter man skulle dricka av det?
 
Sv: Udda smaklökar?

Rå potatis :d

Som barn stod jag nedanför mamma när hon skalade potatis och tiggde som en hund typ
 
Sv: Udda smaklökar?

Jag har inte haft en enda hund som INTE gillat rå potatis! :D Men aldrig hört talas om människor som gillar det!
Mina hundar fattar när jag hämtar potatis, då kommer de och vänder jag mig om sitter de som små ljus bakom och bredvid mig. Om jag tar fram morötter eller lök ur samma låda så reagerar de inte, bara potatis! Det är konstigt det där!
 
Sv: Udda smaklökar?

Ananas på burk, är bland det äckligaste jag vet.
Ananas färsk, bland det godaste.

När ingen ser mig, honung och alldeles för mycket smör på rostat. Mer onyttigt än anmärkningsvärt
 
Sv: Udda smaklökar?

Vet inte om det är en udda kombo men dallassallad och ädelost tillsammans på macka är mums!

Och jag gillar också rå potatis!
 
Sv: Udda smaklökar?

Kombon Ahlgrens bilar och ostbågar. En av varje och in i munnen, mums!

Pannkakor med lingonsylt äter min mormor också, och så har jag en kompis som äter både falukorv och lax med lingonsylt. Jag spyr lite inombords varje gång jag hör det, speciellt laxen...
 
Sv: Udda smaklökar?

Pommes direkt från frysen är gott.
Findus ärter (viktigt med rätt sort) direkt från frysen är gott, varma smakar illa.

Det mesta fryst är gott (OBS! ej kött och bröd). Dvs. grönsaker (wokgrönsaker, ärtor, morötter mm.) och potatisprodukter (pommes, kroketter)
 
Sv: Udda smaklökar?

McDonalds pommes doppade i McDonalds mjukglass - AWESOME. Okej det låter helt galet, men prova en. De gifter sig helt enormt. :d
 
Sv: Udda smaklökar?

McDonalds pommes doppade i McDonalds mjukglass - AWESOME. Okej det låter helt galet, men prova en. De gifter sig helt enormt. :d

+1. Fast jag brukar ta McDonaldsglass med chokladtopping.

kl
Varm macka med ost och oboy.
Chips och mjölk.

När jag var liten älskade jag okokta nudlar. Vet inte vad jag tycker om det idag, jag håller mig ifrån det :p

Jag brukar tycka att maken med familj är lite märkliga. De smörar sina pannkakor och har på skinka och ost. Jag brukar bara lassa på med sylt och/eller socker ... :o
 
Sv: Udda smaklökar?

Jag har också hört folk (ja, mer än en) som är förtjusta i denna kombination. Jag har aldrig testat själv, men kan nog ändå tänka mig att det skulle kunna vara gott. Sött och salt, krämigt och krispigt liksom... Ge mig mjukglass.
 
Sv: Udda smaklökar?

Du e ju inte klok! O_o :eek: :wtf: :nailbiting: :yuck: :D

Hur fasiken kommer man ens på att testa en sån kombo?

Här är en till som inte är helt klok! :D Det ÄR jättegott! Jag vet inte hur jag kom på det men jag skulle tro att när jag som barn fick både en glass och pommes frits i handen så kunde jag inte motstå att prova båda samtidigt. Hm..Nu var det längesen jag åt det, kanske dags för en tur till McDonalds :angel:

*kl*
Jag tycker inte det är ett dugg konstigt men inser i såna här trådar att det anses vara lite annorlunda med lingonsylt till pannkakor.. Det som är så gott!
 
Sv: Udda smaklökar?

Du e ju inte klok! O_o :eek: :wtf: :nailbiting: :yuck: :D

Hur fasiken kommer man ens på att testa en sån kombo?
HAHAHA! xD Det var en polare i gymnasiet som utmanade mig att prova vill jag minnas - och jag är som jag som jag är så jag provade. Och det var awesome! :d

Intressant, du är inte den första jag hört som gillar den kombon... i övrigt instämmer jag med pulkaskurk! :p
Prova!

+1. Fast jag brukar ta McDonaldsglass med chokladtopping.
Skönt med medhåll! :D
Jag har också hört folk (ja, mer än en) som är förtjusta i denna kombination. Jag har aldrig testat själv, men kan nog ändå tänka mig att det skulle kunna vara gott. Sött och salt, krämigt och krispigt liksom... Ge mig mjukglass.
Prova! ^^

Här är en till som inte är helt klok! :D Det ÄR jättegott! Jag vet inte hur jag kom på det men jag skulle tro att när jag som barn fick både en glass och pommes frits i handen så kunde jag inte motstå att prova båda samtidigt. Hm..Nu var det längesen jag åt det, kanske dags för en tur till McDonalds :angel:
Haha do it! ^^

Annat som folk verkar tycka är skumt är att jag gillar messmör på rostat bröd, oboy på rostat bröd (ingeggat pulver i smöret. :angel:), banan på tacos (sviiiiiingott!), saltlakritsströssel på chokladglass.. hmm.. kommer inte på mer nu! xD
 
Sv: Udda smaklökar?

McDonalds pommes doppade i McDonalds mjukglass - AWESOME. Okej det låter helt galet, men prova en. De gifter sig helt enormt. :d

Jag gör likadant, fast jag tar milkshaken istället. Jättegott!:d

Annars har jag nog inget udda för mig, men min pojkväns bror gillar lökkorv och sylt på samma macka. En f.d. vän åt alltid kethup och chokladsås på pannkakor och ketchup på glass.O_o Och en annan vän har sin specialmacka som består av smör, senap,lökkorv, leverpastej och lingonsylt på toppen.:wtf:
 
Senast ändrad:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp