Bukefalos 28 år!

Uddevalla kämpar med verksamheten efter ridhusraset

Sv: Uddevalla kämpar med verksamheten efter ridhusraset

(Ridsport)
Den2 februari rasade ridhustaket hos Uddevalla Ridklubb in, mitt under en lektion. Nu utreder polisen och arbetsmiljöverket olyckan, och verksamheten står stilla.

Nämen hjälp! Att de inte ens kan använda sin paddock stackarna. Utredningen tar tid och under tiden får man inget riva...suck. Jag önskar så det var något jag kunde göra.
 
Sv: Uddevalla kämpar med verksamheten efter ridhusraset

Beundrar Uddevalla ridklubbs uthållighet och driv.

För dem som inte vet så brann klubbens stall ner med hästar och allt på 80-talet. Hejja kent och Birgitta. Vilka kämpar ni är. Jag hoppas ni snart får ett nytt större och finare ridhus än det ni hade.

Kramar fr fd elev.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Varning att dethär är om känsliga saker så kanske är jobbigt för endel att läsa om. Men jag vill bara berätta om det men jag vet inte...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 995
Senast: Motacilla
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Lägenheten mitt emot min, är likadan som min 2 r o kv 45 kvm, med uteplats men spegelvänd. Jag har bott här i 12 år i år och trivs som...
Svar
0
· Visningar
751
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Hästnyheter – Bombgruppen är på väg men det är inte så att man tror att det är en bomb som ligger där, säger Gittan Petersson, jourhavande...
Svar
0
· Visningar
513
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det finns en risk för att bli inlåst i hästboxarna hos Hultsfredsbygdens Ridklubb. Det slår Arbetsmiljöverket fast efter en inspektion i...
Svar
0
· Visningar
652
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp