Uppblåsbar tratt?

Cissi F

Trådstartare
Hallå! Katten har nu haft plasttratt i 3 veckor och börjar bli mäkta trött på den. Blev rekommenderad uppblåsbar tratt, men dom som fanns på djuraffären (trixie och Buster) tyckte personalen var lite tunga till katt… nån som kan rekommendera nåt annat märke?
 
Hallå! Katten har nu haft plasttratt i 3 veckor och börjar bli mäkta trött på den. Blev rekommenderad uppblåsbar tratt, men dom som fanns på djuraffären (trixie och Buster) tyckte personalen var lite tunga till katt… nån som kan rekommendera nåt annat märke?
Jag har använt vanliga uppblåsbara till mina katter, de är inte alls för tunga.
 
Hallå! Katten har nu haft plasttratt i 3 veckor och börjar bli mäkta trött på den. Blev rekommenderad uppblåsbar tratt, men dom som fanns på djuraffären (trixie och Buster) tyckte personalen var lite tunga till katt… nån som kan rekommendera nåt annat märke?
Det finns även små "pyjamasar" för katt som kan funka, men det beror förstås på vad det är för skada/sjukdom katten har. Om det är en tass som den inte får komma åt räcker det knappast med pyjamas.😁
 
Det finns även små "pyjamasar" för katt som kan funka, men det beror förstås på vad det är för skada/sjukdom katten har. Om det är en tass som den inte får komma åt räcker det knappast med pyjamas.😁
Tack för tips, men det är precis så det är dessvärre, en tass m vassa klor som inte får klia bakom örat😬
Jag har använt vanliga uppblåsbara till mina katter, de är inte alls för tunga.
 
Tack, hur har dom funkat annars, vår kille får inte klia med tassen bakom örat där såret sitter, räcker den huvudet liksom?
 

Liknande trådar

Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
13
· Visningar
625
Senast: Hazel
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 342
Senast: monster1
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
917
Senast: escodobe
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 147
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp