Uppklassade ponnyekipage??

C

Compact

Förra helgen var vi på hopptävling och där startade ekipage som har mer än 50 poäng, alltså uppklassade ur LB men som ändå startade i LB. Det var ingen öppen klass skall tilläggas. Är detta vanligt? Vad gör man åt sådant, eller spelar det ingen roll?
 
Sv: Uppklassade ponnyekipage??

Jag skulle sagt till personen i fråga och om inte det fungerade skulle jag sagt till överdomaren på tävlingen som det skedde på.
 
Sv: Uppklassade ponnyekipage??

Jag skulle ha sagt till överdomaren på tävlingen om jag var tvärsäker på att det låg till på det viset.
 
Sv: Uppklassade ponnyekipage??

Fråga domaren... :smirk:
De verkade ju lite knasigt... :D
 

Liknande trådar

Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 393
Senast: Fiorano
·
Dressyr Ja alltså, det här är tyvärr ”som vanligt”. Han började med det här på förra stället och 80 % av alla pass kastar han sig minst två...
Svar
19
· Visningar
619
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
710
Senast: Trassel12
·
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
2 489
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp