Bukefalos 28 år!

martha

Trådstartare
Hmm, kan man ställa in telefonen så det alltid är upptaget när nån spec ska ringa ?
 
Sv: Upptaget

För ALLTID när jag ringer mitt ex är det upptaget ( jaja nu säger ni att han inte vill prata med mig ;) ...men det vill han )

T om när jag står bredvid honom o ringer är det upptaget ...
Han är helt oteknisk , men det måste ju vara nån inställning som gör att det är så ...lite irriterande faktiskt
 
Sv: Upptaget

Det är lika för mig när min chef ringer! På gott och ont hehehe. Hon kan aldrig komma fram. Sms går bra. Jag har inte gjort nån speciell inställning utan det har alltid vart så varför vet jag inte...
 
Sv: Upptaget

Det var samma sak när jag ringde pappas mobil under över ett år. Det funkade inte för sambon heller att ringa. Däremot fick han alltid sms att någon hade ringt efteråt.

Han bytte telefon och nu funkar det.
 
Sv: Upptaget

Samsung har en Blockerat-lista, så jag skulle tro att även Xperian har det då båda är androider.

I Samsung:
Telefonlur -> menyknapp (till höger om mittenknappen) --> inställningar --> samtalsavvisning --> lista för automatisk blockering.
 
Sv: Upptaget

Tack, ska vidarebefodra detta..jag har en för samtalsblockering men det verkar vara allt eller inget typ
 
Sv: Upptaget

På SE-telefonerna kan man gå in på kontakten och klicka på redigera, längst ner (iaf på min version) kan man klicka i en ruta som heter "Skicka samtal direkt till röstbrevlåda", kan ju vara värt att kolla även där :)
 
Sv: Upptaget

Det är fixat nu :) det fanns nån spärrlista och det var typ 20 st som fanns där, dom gick in på kontakter o där fanns "vita o blå" typ o dom blå var på listan ....så nu kan jag ringa normalt igen
 
Sv: Upptaget

På det uppringda numret finns en pil till höger , tryck, då kommer alternativet Blockera längst ned. Nu testar jag med ett försäljarnummer :)
 
Sv: Upptaget

Jag letar men hittar inte, dock får jag göra mina uppringda nummer till favoriter mm.
Misstänker att jag tittar fel, ska det kanske vara under tiden någon ringer eller så?
:o

/hallonsaft som är lite lagom oteknisk ibland ;)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har ett jobb där prio 1 är att svara i telefonen, allt ska släppas när det ringer. Men jag har ju en massa andra administrativa...
2
Svar
20
· Visningar
1 585
Senast: Görel
·
Tjatter Har senaste tiden blivit uppringd av nummer från Belgien. Svarar inte utan trycker bort det hela tiden, vilket gör att de ringer igen...
Svar
13
· Visningar
7 299
Senast: Otherside
·
IT & mobiler Inatt dog min telefon. Den låg på ett bord som den alltid gör nattetid men i morse tändes inte skärmen. Det blir bara lite olikfärgade...
2
Svar
29
· Visningar
1 610
Senast: Lingon
·
IT & mobiler Ikonerna på telefonen har börjat ”flyta” omkring. Den har varit väldigt varm sista dagarna och idag har den tappat internettäckningen...
Svar
12
· Visningar
564
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Återkommande uvi
  • När den sista dagen kommer ...
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Åkerfräken
  • Dressyrsnack 17
  • Hingstar som dött, 2024.

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp