Utlåtande

lottis.h

Trådstartare
Ökad oregelbunden ledyta lindrigt ihoptryckt/överridande skelettdelar vad betyder det? Si -led handlar detta om.
 
Jaha, en till fråga. Om du nu inte läser någon utbildning som du försöker ta genvägar i borde du nog försöka hitta en kurs i hästens anatomi att läsa, eftersom ditt intresse är så stort för detta.

Då får du ju också konkret fakta och inte gissningar på ett forum...
 
Jaha, en till fråga. Om du nu inte läser någon utbildning som du försöker ta genvägar i borde du nog försöka hitta en kurs i hästens anatomi att läsa, eftersom ditt intresse är så stort för detta.

Då får du ju också konkret fakta och inte gissningar på ett forum...
Håller med. Låter också som en person som försöker ta genvägar genom att fråga på buke. Jag blir faktiskt lite halv-provocerat av såna här tråd vart TS också i den andra är halvdryg mot dom svaren hen har fått.
 
Håller med. Låter också som en person som försöker ta genvägar genom att fråga på buke. Jag blir faktiskt lite halv-provocerat av såna här tråd vart TS också i den andra är halvdryg mot dom svaren hen har fått.
Då är vi två.
Även om man inte kan vara säker på att det är genvägar.
Men har man "bara" har ett stort intresse som ts nu verkar ha behöver nog söka kunskap på andra källor än buke och lägga manken till lite själv också.
 

Liknande trådar

Hästvård Varning för långt inlägg, det råkade bli en del. Idag kom hästen in med tre skor och en rejäl bit hov mindre igen, ena fram är det som...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
23 019
Hästvård Eftersom jag inte har något att göra och lite tankar att skingra sitter jag här på lördagskvällen och nördar ner mig i min hästs...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 222
Hästvård Min häst behandlades i januari 2020 för en mindre inflammation i SI-leden (det var otydligt om det fanns pålagringar) samt för...
Svar
2
· Visningar
1 009
Senast: Linda_A
·
Hästvård Min ponny fick fång igår och jag känner mig som världens sämsta hästägare som inte lyckats förebygga det :( Ponnyn i fråga har fram...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 314
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp