Bukefalos 28 år!

M

mizz

Varför blir jag utloggad? Förut när jag gick ifrån datorn, t.ex., en längre tid så blev jag utloggad när jag sedan surfa vidare på Buke. Ok, tänkte jag. Det ska säkert vara så. MEN idag så skulle jag författa en ny tråd och började skriva en lång text. När jag äntligen var färdig, det tog tid ca ½timme, så klicka jag på posta. Då upptäcker jag att jag blivit utloggad under tiden jag skrivit och inloggningsrutan dyker upp. Och ja, jag hade loggat in mig innan. Är det något jag ställt in fel eller hur ska jag gå till väga för att åtgärda detta. Är ju ingen snabbskrivande typ, liksom.

Mvh Mizz
 
Sv: utloggad

Man blir automatiskt utloggad efter ett tag, tror det är 15 minter?

Jag är alltid inloggad på min hemmadator, men förut när jag satt på jobbet så klickade jag i rutan "kom ihåg mig" när jag loggade in. Det var bara att komma ihåg att logga ut när man gick därifrån, och inte bara stänga av.
 
Sv: utloggad

Så det hela löser sig om jag väljer "kom ihåg mig"
Superbt. :bow:
 

Liknande trådar

Tjatter Hela Buke bakar -julspecial! Årets julupplaga av Hela Buke bakar har celebert besök i form av de ökända brittiska domarna Paul...
47 48 49
Svar
977
· Visningar
31 672
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 215
Senast: Wonna
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
19 560
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har skrivit mindre än jag har velat den sista tiden. Skrivandet är ju så välgörande för mig, jag skulle gärna vilja skriva mer...
Svar
0
· Visningar
327
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp