utställningar 09

sireen

Trådstartare
Jag undrar om det är någon här på buke som har kolla på dom flesta utställningar som är kvar 09 här i västebotten , både inoff och offeciella? :) kan vara en bit utanför västerbotten också såklart!

Vet att det är ganska ont om dem, men vore jätte snällt om någon som vet av någon kunde skriva ut det här!:laugh:
 
Sv: utställningar 09

09 är jäääättesnart slut ju! tror inte det är några fler i västerbottensområdet, iaf inte som jag vet om
 
Sv: utställningar 09

Den enda officiella utställningen (som anordnas av länsklubb eller SKK) är Hund 2009 men hur det ser ut på inofficiella vet jag inte, den här tiden på året så är det "lågsäsong" med utställningar så att säga :)
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag brukar inte skriva så jätte mycket om min valp här för att jag har fått så mycket neggativa svar och kritik och massa på pekanden om...
2
Svar
36
· Visningar
2 444
Senast: LiviaFilippa
·
L
Hundavel & Ras Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
2 805
Senast: NOC14
·
Övr. Hund Jag ska då ställa ut min sheltie för första gången både för mig och henne, hon kommer vara ganska exakt 5 månader och det är då en...
Svar
8
· Visningar
1 110
Senast: Paus1234
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har skrivit här på bukefalos i ungefär två och ett halvt år tror jag. Och ett av dom första inläggen som jag gjorde var om att jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 602
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • När har ni vänt barnen framåt?
  • Aubergine

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp