Utställningsträns shettis

S

speedygirl

Jag vill ha eran hjälp med vad jag kan hitta utställningsträns till min shettis. Han är väldigt liten i huvudet och behöver ha storlek shettis. Vill inte ha det som finns i Börjes eller på HÖÖKS. Det ska helst vara i svart med fast nosgrimma, mässingdetaljer på nosgrimman, runda plattor högst upp på sidostyckerna, ledtygel med kedja. Snälla någon hjälp mig! Ställa ut min kära i sommar! Går lika bra med nummer eller epost till en bra Sadelmakare eller som ni vet håller på med lädervård och syr upp träns.
 
haha..
på beskrivningen så låter det precis som som hööks träns men.. :smirk:
 
Ja lite men hästen kan inte ha det. Fick skicak tillbaka det jag beställde. Vill ha ett i storlek shettis. Och jag fattar inte varför HÖÖKS inte har i shettland, för på de finns ju så många små som man ställer ut.
 

Liknande trådar

Dressyr jag har länge varit ute efter ett svart dressyr träns, 2,5-3cm vitfodrad nosgrimma, ingen tjock fodring och ska sticka ut ca 4-5 mm...
Svar
6
· Visningar
1 447
Senast: FadeAway
·
Utrustning jag letar efter både träns och kandar men hittar ingenting jag verkligen vill ha, jag har ingen lust att lägga flera tusen på både träns...
2
Svar
27
· Visningar
5 542
Senast: Hedwig02
·
P
Utrustning jag behöver lite nya grejer grejer till shettisen men har ingen anning om var man kan hitta saker i den storleken. jag har bara haft...
Svar
3
· Visningar
1 172
Senast: puff93
·
L
Utrustning Jag behöver tips på bra sadlar som passar en typisk shettisformad häst, kort rygg och rund helt enkelt. Jag har tidigare haft en...
Svar
5
· Visningar
929
Senast: Underbar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp