Bukefalos 28 år!

Va betyder det här?

jerseyko

Trådstartare
När man kollar på olika användare står det på vissa

Referrals: 1
Referrals: 0

vad e referrals för nått?
 
Sv: Va betyder det här?

Det vill jag också gärna veta!

Och dessutom har jag undrat över "Gruppmedlemsskap".
Hur blir man medlem i en "allmän grupp", och vad är det!?
 
Sv: Va betyder det här?

Det går inte att bli medlem i nån grupp, det skulle bli för mycket grupperingar då :D
 
Sv: Va betyder det här?

Gammeln skrev:
Det går inte att bli medlem i nån grupp, det skulle bli för mycket grupperingar då :D


Och till slut har vi gäng som fajtas med pistoler och knivar och springer runt och låtsasknarkar och har sig, precis som gängen i USA :P :D
 
Sv: Va betyder det här?

Jag vill vara med i följande grupper:
- "Våga Vägra Vakna"
- "Totalförvirrade Blondiner"
- "Medryttare Mot Mockning"
 
Sv: Va betyder det här?

Jag vill också veta!! Gick in här och tänkte skriva en tråd om det, men då fanns det ju redan en :D
 
Sv: Va betyder det här?

Kolla på min användar profil idag och då stod det att jag hade 1referrals. Det har jag aldrig haft tidigare. Nu är jag så nyfiken så jag vill veta. GUNNNNNAR, vi vill veta.
 
Sv: Va betyder det här?

i den tråden står det bara om grupper. inte om det som trådskaparen frågar om
 
Sv: Va betyder det här?

När man registrerar en ny användare kan man, om man vill, tala om vem man blev tipsad om Buke av. Den användaren får då en "referral". Om jag skapar en ny användare och anger shady som referens kommer hon att ha två referrals (hon har redan en sedan tidigare).
 
Sv: Va betyder det här?

Ok, då ber jag om ursäkt, jag glömde bort vad trådens ursprungliga ämne var. :o Ett annat tips är för övrigt att läsa igenom "Vanliga frågor" som finns längst upp till höger på sidan under rubriken "Om Bukefalos". Där finns bland annat det här:
Förklaring till vad referrals innebär.

/Erica
 
Sv: Va betyder det här?

Kan man få reda på vilka som har angett en som referens? Nyfiken?
 

Liknande trådar

Foder & Strö Tjo, ja även om det fortfarande är flera dm snö på backen så går ju tankarna mot sommaren 🙈 Lite nyfiken på era erfarenheter av olika...
2
Svar
30
· Visningar
1 423
Senast: Shixle
·
Foder & Strö Nya hästen fick med sig nått tillskott för magen, men inte i originalförpackning. Nån som har nå hum om vad det kan va? Doseringen va...
Svar
11
· Visningar
1 105
Senast: AbCdE
·
Utrustning Fick med ett träns från Antares till nya ponnyn. Skulle vilja köpa en ny nosgrimma men kan inte hitta någonstans vilken storlek tränset...
Svar
0
· Visningar
226
Kultur Jag läser en hel del böcker, på olika sätt (köpta nya böcker (pocket och inbundna), köpta begagnade böcker, låneböcker från biblioteket...
2
Svar
32
· Visningar
1 385
Senast: Motacilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad är det här?
  • Ta studenten
  • Vad gör vi? Del CXCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp